کامران گردان رئیس جدید شورای اسلامی شهر همدان شد.
کد خبر: ۶۵۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱ 15 September 2018
کامران گردان  گفت: ارتقاء منزلت و جایگاه شورا و اعضا در بین مردم، مسئولان شهر و شهرداری با توجه به ۷ اصل از قانون اساسی به ویژه اصل ۱۰۳ یکی از مهمترین برنامه‌های شورا خواهد بود.

به گزارش ایسنا، گردان در جلسه انتخاب هیئت رئیسه سال دوم شورای شهر همدان، درباره برنامه‌های شورای شهر در این دوره، اظهار کرد: جلوگیری از وارد شدن مباحث و امور سیاسی در جلسات و ایجاد وقفه روند خدمتگذاری شورا به مردم، ایجاد نظم و انضباط اداری در شورا برخی از برنامه‌ها است.

وی افزود: اجرای قانون در امضا نامه‌های درون و برون‌سازمانی، کاهش هزینه‌ها و استفاده حداکثری از نیرو‌ها در حد چارت سازمانی شورا و اولویت‌بندی کار‌ها به جهت کاهش مدت زمان رسیدگی به امور مردم و درخواست‌های شهرداری بخشی دیگر از برنامه‌ها است.

رئیس شورای شهر همدان ایجاد کمیسیون تلفیق با حضور همه اعضا و ارسال نتایج کمیسیون برای رأی‌گیری به صحن شورا را یکی دیگر از برنامه‌های خود عنوان و تأکید کرد: انطباق قانونی مصوبات کمیسیون تلفیق با قوانین و اختیارات شورا و سپس ارسال به صحن شورا برای رأی‌گیری و جلوگیری از دوه‌باری کاری و همچنین استفاده حداکثری از اعضا شورا و پرسنل شاغل با تجربه شهرداری به عنوان مشاور را می‌توان از دیگر برنامه‌ها نام برد.

وی خاطرنشان کرد: تعامل حداکثری با شهردار منتخب شورا، پیگیری اجرای کلیه مصوبات شورا، برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده برای حضور میدانی در بین مردم، برنامه‌ریزی برای حضور اعضا در برنامه‌ها و مجامع بیرون از شهرداری، تغییرات اساسی در روابط عمومی و سایت شورا و تهیه و نصب شرح وظایف کمیسیون‌ها و ارجاع نامه‌ها برابر شرح وظیفه تعیین شده بخشی دیگر از برنامه‌های شورا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار