فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب بالغ بر ۲۵ دستگاه وظیفه دارند، اما متأسفانه جز نیروی انتظامی بقیه دستگاه‌ها آن طور که باید وظیفه خود را انجام نمی‌دهند، گفت: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای سالم زندگی کنیم باید خانواده، آموزش و پرورش و دانشگاه به وظایف خود به درستی عمل کنند.
کد خبر: ۶۵۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 16 September 2018
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح از کشف یک میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان از ابتدای سال خبر داد و گفت: در همین رابطه بیش از ۲۰۰ نفر دستگیر و بیش از ۱۵۰ دستگاه خودرو توقیف شده است.

به گزارش فارس، کامرانی‌صالح با بیان اینکه یکی از اولویت‎های امسال ما مبارزه با کالای قاچاق است، اظهار کرد: امسال بیش از یکصد میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در خصوص کشفیات کالای قاچاق بیش از ۳۰۰ فقره پرونده تشکیل شده است، افزود: در همین رابطه بیش از ۲۰۰ نفر دستگیر و بیش از ۱۵۰ دستگاه خودرو توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در شرایطی که مشکلات اقتصادی تشدید شد بیش از ۲۰ انبار در سطح استان شناسایی شده است، عنوان کرد: با همکاری تیم‌هایی از سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی اقلام زیادی کشف شد.

وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی در زمینه احتکار به ما داده شده و تیم‌هایی در این رابطه تشکیل شده است، گفت: چند روز گذشته انبار‌هایی در ملایر کشف شد که اقلامی، چون کالای کشاورزی، دارو و اقلام ضروری از قبیل: پوشاک را شامل می‌شود.

کامرانی‌صالح در بخش دیگری از سخنان خود از انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، خانواده، آموزش و پرورش، اجتماع و بخش‌های مختلف باید هر یک به خوبی به تکالیف خود عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه سال گذشته ۴۰۰ هزار نفر به ویژه در آموزش و پرورش مخاطب آموزش‌های ما بودند، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از مشاورین و سایر خدمات از جمله همکاری نیروی انتظامی با مجموعه بزرگ آموزش و پرورش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار