رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: طی برگزاری اردوی جهادی که در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی «سپاهیان محمدرسول الله (ص)» صورت گرفت، ۵۷۷ نفر از اهالی منطقه از خدمات درمانی پزشکان متخصص و عمومی، دندانپزشکی، بینایی‌سنجی، مامایی، مشاوره و پرستاری بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۶۵۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 15 September 2018
محمد محبوبی گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی خدمات درمانی و مشاوره‌ای به ۵۷۷ نفر از اهالی منطقه محروم پشت بیمارستان قائم (عج) ارائه شد.

به گزارش نافع، محمد محبوبی با اشاره به خدمات بسیج پزشکی اسدآباد در منطقه محروم پشت بیمارستان، اظهار کرد: در این اردوی جهادی همچنین انجام ۳۰۰ مورد کنترل علائم حیاتی و تست قند خون برای همشهریان صورت گرفت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بیان کرد: توزیع ۱۵۰ بروشور آموزشی درمانی، مشاوره مراقبین سلامت به ۱۱۵ نفر از اهالی منطقه و مشاوره روانشناسی، همسرداری و کنترل خشم به ۳۵ نفر، از دیگر خدمات ارائه شده در این رزمایش بود.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده با کیلینیک تخصصی بیمارستان قائم (عج)، بیماران نیازمند به حضور در این مرکز به صورت رایگان به کیلینیک معرفی شدند تا از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

محبوبی تصریح کرد: به منظور تسهیل در استفاده از خدمات، بعد از ویزیت، هماهنگی‌های لازم با داروخانه‌های خصوصی سطح شهر و آزمایشگاه پارس انجام شد تا بیماران ارجاعی به این مراکز بتوانند از تخفیف‌های ارائه شده استفاده کنند.

وی ادامه داد: هزینه‌ی مالی برآورد شده، خدمات ارائه شده در این طرح مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیون تومان اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار