مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در خصوص لزوم استفاده دانش‌آموزان از لباس فرم، گفت: اجباری در استفاده از لباس‌های فرم وجود ندارد و اجرای این طرح در مدارس تنها به دلیل متحدالشکل بودن لباس دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۶۵۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 15 September 2018
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: اجباری در تهیه لباس فرم دانش‌آموزان وجود ندارد.

به گزارش نافع، با نزدیک شدن به اول مهر و بازگشایی مدارس، خانواده‌ها علاوه بر دغدغه تهیه لوازم‌التحریر و کتب درسی فرزندان خود درگیر تهیه لباس فرم دانش‌آموزان نیز هستند؛ برخی مدارس تهیه لباس فرم را اجباری کرده‌اند که با توجه به بالا بودن قیمت‌ها و شرایط اقتصادی کنونی، تعدادی از خانواده‌ها قادر به تهیه لباس فرم برای فرزندان خود نیستند.

مدیر حراست آموزش و پرورش شهر بهار نیز در این خصوص گفت: مدیران مدارس هر دو یا سه سال یک بار، لباس فرم مدارس را برای ایجاد اتحاد در لباس دانش‌آموزان تغییر می‌دهند.

علی ستاری با اشاره به هماهنگی با تعدادی از خیاطان برای تهیه لباس‌های فرم مدارس، بیان کرد: برای این کار با خیاطی‌هایی هماهنگ می‌شود و به ازای هر ۱۰۰ دست لباس ۲۰ تا ۲۵ دست لباس رایگان در اختیار مدارس قرار می‌دهند که امسال این امر در اختیار سازمان دانش‌آموزی قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه اجباری در تهیه لباس فرم دانش‌آموزان وجود ندارد، افزود: با مدیران متخلفی که در تهیه لباس فرم به والدین اجبار می‌کنند، برخورد خواهد شد.

مدیر حراست آموزش و پرورش شهر بهار تصریح کرد: والدین در صورت مشاهده مواردی از این دست، موضوع را اطلاع‌رسانی کنند تا با آن‌ها برخورد کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار