نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان تویسرکان ظرفیت رشد اقتصادی بالاتری را دارد و برای تحقق این هدف علاوه بر ارتقا سطح شاخص‌های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی به بهره‌وری بهینه از قابلیت‌های گرشگری شهرستان نیز نیاز داریم.
کد خبر: ۶۵۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ 15 September 2018
محمد مهدی مفتح گفت: شهرستان تویسرکان از رتبه اول جذب تسهیلات ارزان قیمت و اشتغالزای روستایی در استان همدان برخوردار است.

به گزارش تسنیم، مفتح اظهار داشت: یکی از مهمترین جهت گیری‌های مدیریت شهرستان تویسرکان، تحرک اقتصادی در بخش‌های مختلف و به‌ویژه صنعت، کشاورزی و خدمات با هدف ایجاد رشد شاخص‌های اقتصادی است.

وی بیان کرد: رشد اقتصادی در تویسرکان هم می‌تواند عقب ماندگی‌های این شهرستان از مسیر توسعه را جبران و هم پدیده تثبیت و رشد جمعیت در تویسرکان را کمک کند.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت با اشاره به تحرکات موثر شهرستان تویسرکان در بخش‌های اقتصادی و برخورداری از رتبه اول جذب تسهیلات اشتغالزای روستایی استان همدان تاکید کرد: در شرایط کنونی شاهد سامان دهی راه‌های ارتباطی و شریانی شهرستان، بهسازی روستا‌ها و راه اندازی و یا ساخت تعدادی از واحد‌های تولیدی اشتغالزا هستیم که زمینه رشد اقتصادی تویسرکان را بیش از پیش فراهم می‌کنند.

وی تصریح کرد: نرخ بیکاری در شهرستان تویسرکان شاید جزء بالاترین نرخ بیکاری در مناطق مختلف استان همدان باشد و برای حل این معضل، توجه به سرمایه گذاران اقتصادی، توسعه واحد‌های صنعتی و تولیدی در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اکنون با توجه به وحدت و همدلی میان مسئولان ارشد و اجرایی شهرستان، زمینه برای تعامل بیش از پیش با بخش خصوصی فراهم شده که باید بیشترین بهره وری اقتصادی را از آن ایجاد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار