رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ، گفت: در سی امین تئاتر استانی، گروه نمایشی پارادایس وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ با نمایش صحنه ای "پلی از جنس شیشه" طی سه روز برگزاری این جشنواره، با گروههای نمایشی به رقابت پرداخت و حائز رتبه برتر استان و موفق به راهیابی به جشنواره فجر کشوری شد.
کد خبر: ۶۵۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 10 September 2018

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ، گفت: در سی امین تئاتر استانی شهریور سالجاری گروه نمایشی پارادایس وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ با نمایش صحنه ای پلی از جنس شیشه طی سه روز برگزاری این جشنواره، با گروههای نمایشی سطح شهرستانهای استان همدان به رقابت پرداخت و حائز رتبه برتر استان و موفق به راهیابی به جشنواره فجر کشوری شد.

گروه نمایشی پارادایس به جشنواره فجر کشوری راه یافت/ هنرمندان خواستار حمایت همه جانبه هستند
به گزارش تابناک همدان،ناصر قره باغی افزود: دراین جشنواره هنری مهدی نصرالهی حائز رتبه اول بازیگری و کارگردانی اول ، خانم سمانه قصابانی حائز رتبه بازیگری اول زن و مشترکا خانمها سیما لاهوتی، منیر سادات قاضی زاده بازیگری سوم زن، آقایان علیرضا افشاری ، بهروز اصلانی موفق به دریافت جایزه ویژه طراح برتر صحنه،دکور و بروشور شدند.


قره باغی تصریح کرد: خانم نگار نادری نویسنده نمایشنامه پلی از جنس شیشه نیز هم رتبه سوم استانی این جشنواره هنری را به خود اختصاص داد.


رییس فرهنگ و ارشاد کبودراهنگ اظهار کرد: شهرستان کبودراهنگ‌ پتانسیل های هنری زیادی دارد لذا بایستی با حمایت و ارزیابی، این ظرفیتهای هنری را به روی صحنه آورد در راستای رشد نمایش و سایر رشته ها نیز بایست تمام قد گام برداشت و حول محور هنر در کبودراهنگ بیشتر مانور داد چرا که کبودراهنگ سرشار از هنر و توانایی و استعداد های نهفته است.


در پایان طی مصاحبه ای که با عوامل این نمایش انجام شد برگزیدگان خواستار حمایت همه جانبه از مسئولین شهرستان بویژه فرماندار و نماینده در راستای تعالی هنر این شهرستان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار