فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: دشمنان این نظام بدانند ملت همیشه در صحنه ایران با همه مشکلات پای انقلابشان ایستاده‌اند و مسئولان ما نیز باید با توجه به در میدان بودن مردم همواره در رفع مشکلات این کشور تلاش کرده و خدمتگذار مردم باشند.
کد خبر: ۶۵۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 08 September 2018
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: دشمنان این نظام بدانند ملت همیشه در صحنه ایران با همه مشکلات پای انقلابشان ایستاده‌اند و مسئولان ما نیز باید با توجه به در میدان بودن مردم همواره در رفع مشکلات این کشور تلاش کرده و خدمتگذار مردم باشند.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، داوود ابراهیمی فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت:از ۹ تا ۲۹ شهریور ماه رزمایش اقتدار سپاهیان عاشورایان محمد رسول الله برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این رزمایش در سه مرحله اجرا می‌شود و هدف این رزمایش به نمایش گذاشتن توان و اقتدار بسیجیان در راستای هر چه بیشتر نا امید کردن دشمنان است که مرحله اول از ۱۲ شهریور با حضور ۴۰ گروه جهادی کلید خورده است.
 
وی بیان کرد: سهمیه شهرستان ملایردر ابتدا ۳۰ گروه جهادی بوده که با استقبال خوب گروه‌های جهادی در حال حاضر ۴۰ گروه جهادی در مرحله نخست این رزمایش حضوری فعال داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اضافه کرد: مرحله دوم این رزمایش در ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه با حضور و اقتدار گروه‌های بیت المقدس در شهرستان ملایر با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تاکتیکی و... برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مرحله سوم رزمایش در استان با حضوربیش از ۲۰ هزار نفر از یگان‌های نمونه و بسیج محلات با حضور ۴ هزار نفر از بسیجیان ملایر در استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: ویزیت رایگان بیماران، فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، آموزش کشاورزی، آسیب‌های اجتماعی و.. از جمله فعالیت‌های این گروه‌های جهادی در این طرح می باشد.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی شامل پزشکان، مهندسان، هنرمندان، گروه‌های دانشجویی، دانش‌آموزی، فرهنگیان و.. در ابن رزمایش حضور دارند گفت: مناطق جامعه هدف ما جعفر آباد، ۱۶ متری شمس آباد، امامزاده عبدالله، سرجو و مناطق و روستا‌های محروم است. 

ابراهیمی در ادامه گفت: ۶۷۰ نفر افراد متقاضی در قالب اردو‌های جهادی از ابتدای سال جاری تا کنون در ملایر اعزام شدند که از این تعداد حدود ۳۲۵ نفر روز در قالب اردو‌های یک روزه جهادی شامل ۲۶ گروه بوده است. 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اقدمات صورت گرفته توسط این گروه‌های جهادی گفت: ساخت و تعمیرات مساجد، منازل محرومان، پایگاه‌های بسیج، برنامه‌های فرهنگی، دیوار نویسی مدارس، اهدای سبد کالا به خانواده‌های نیازمند، برداشت محصولات کشاورزی، برگزاری کارگاه‌های مشاوره‌ای، طرح کرامت و ... از اقدامات انجام شده توسط گروه‌های جهادی بوده است. 

ابراهیمی ادامه داد:اعزام ۱۵ گروه جهادی در قالب اردو‌های ۳ روزه، ۱۷ گروه با ۱۸۰ نفر در قالب اردو‌های ۷ روزه و ۲۵ نفر در قالب اردو‌های ۱۰ روزه در اردو‌های جهادی امسال شرکت داشتند و این گروه‌ها در حوزه عمرانی، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، لایروبی قنوات، ساخت مساجد، اجرای طرح همکاری با کشاورزان، مرمت مساجد، ساخت خانه عالم، ساخت سرویس بهداشتی برای مستمندان فعالیت داشته اند

وی تاکید کرد: هدف گروه‌های جهادی رفع محرومیت از مناطق محروم است و نیاز است تا مسئولان همکاری بهتری را برای ارائه خدمات گروه‌های جهادی به مناطق مختلف داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اضافه کرد:ساخت یک منزل مسکونی برای یک خانواده نیازمند در روستای آورزمان با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیون تومان، ساخت پل در روستای آشاق قلعه، خرید یک منزل مسکونی برای افزودن به مسجد دو طفلان مسلم در منطقه جعفر آباد را از جمله اقدامات ارزشمند گرو‌های جهادی در سال جاری در ملایر دانست.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت: بسیجیان در کشور همواره در همه عرصه‌ها پای کار بوده‌اند، مسئولان و ارگان‌های مختلف نیز همکاری بیشتری با بسیجیان و گروه‌های جهادی داشته باشند تا با هم افزایی بیشتر، خواب دشمنان را بر هم زنند. 

ابراهیمی اظهار کرد: دشمنان این نظام بدانند ملت همیشه در صحنه ایران با همه مشکلات پای انقلابشان ایستاده‌اند و مسئولان ما نیز باید با توجه به در میدان بودن مردم همواره در رفع مشکلات این کشور تلاش کرده و خدمتگذار مردم باشند.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به اجرای طرح کرامت گفت:در حال حاضر یک پایگاه فرهنگی در منطقه ۱۶ متری در حال ساخت است که زمین آن از سوی شهرداری واگذار شده است و یک پایگاه فرهنگی در دریاچه کوثر در دستور کار است ،انتظار داریم مسئولان نیز در این زمینه ما را کمک کنند تا بتوانیم ابن پایگاه‌ها که هدف خدمات رسانی در زمینه اجتماعی و فرهنگی به مردم است در سطح شهرستان احداث شود.

وی با تقدیر از رسانه‌ها و خبرنگاران بیان داشت:خبرنگاران در راستای جذب جوانان به نهاد مقدس بسیج و ایجاد روحیه نشاط در جامعه نقشی مهم و اساسی داشته که امیدواریم رسانه‌های شهرستان مثل گذشته کنار سپاه و بسیج باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار