رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه متاسفانه آمار تصادفات بالاست و باید در کاهش این میزان تلاش کنیم، گفت: خودرو‌ها در کشور ایمن نیستند و بیشترین آمار فوتی‌ها نیز به وسایل نقلیه ناایمن نظیر پراید، وانت پیکان و ... برمی‌گردد.
کد خبر: ۶۵۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 09 September 2018
رضا عزیزی از کاهش آمار فوت‌شدگان تصادفات رانندگی در همدان خبر داد و گفت: ۳۵ نفر در اثر تصادف طی مردادماه در همدان فوت کردند.

به گزارش فارس،عزیزی از کاهش آمار فوت‌شدگان تصادفات رانندگی در مردادماه امسال به نسبت سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: بر اساس آمار موقت پزشکی قانونی با کاهش یک نفری فوت‌شدگان تصادفات مردادماه مواجه بودیم.

وی با اشاره به اینکه ۵۲ درصد از فوتی‌های تصادفات در بیمارستان اتفاق می‌افتد و به همین دلیل نمی‌توان آمار دقیقی از شهریور ماه ارائه داد، گفت: پزشک قانونی آمار شهریورماه را ۱۵ ماه اعلام خواهد.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه تقریباً آمار فوت‌های تصادفات همدان در صحنه طی شهریورماه کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۳۶۹ نفر در همدان در اثر تصادف فوت کردند که ۵۱ درصد از این تعداد در بیمارستان و یک درصد حین انتقال بود.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ درصد از افراد در صحنه تصادف فوت کرده بودند، افزود: فوتی‌های‌های مردادماه امسال بر اساس آمار موقت پزشک قانونی ۳۵ نفر بود، اما سال گذشته به ۳۶ نفر رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار