مدیرکل کمیته امداد همدان خاطرنشان کرد: برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس نیز ۲۰۰ هزار پاکت هدیه در آستانه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در میان دانش‌آموزان استان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 04 September 2018
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی همدان با اشاره به اینکه بیست و چهارمین دوره جشن عاطفه‌ها امسال با شعار «لبخند مهر بسته به مهر شما» برگزار می‌شود، گفت: این جشن در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریورماه و ۱۱ مهرماه برگزار خواهد شد.
 
به گزارش فارس، پیمان ترکمانه با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در یک‌هزار و ۴۸۰ پایگاه در سراسر استان برگزار می‌شود. افزود: ۴۴ پایگاه ثابت در میادین شهرستان‌ها به صورت ثابت و سیار، ۱۵۵ پایگاه بسیج و مساجد، ۲۱ مرکز نیکوکاری، یک‌هزار و ۲۶۰ پایگاه در مدارس برای برگزاری جشن نیکوکاری در همدان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد همدان خاطرنشان کرد: برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس نیز ۲۰۰ هزار پاکت هدیه در آستانه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در میان دانش‌آموزان استان توزیع خواهد شد.

وی با تأکید بر بهره‌گیری از شیوه‌های نوین در دریافت کمک‌های مردمی ادامه داد: مردم نیکوکار همدان می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها، از طریق واریز مبلغ خود با شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷۷، شماره‌گیری #۰۸۱*۸۸۷۷*، اپلیکیشن سنا که با ارسال عدد ۳ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ به صورت پیامکی ارسال می‌شود و با استفاده از اپلیکیشن سکه، بله و آپ و یا از طریق شماره‌حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ بانک ملی کمک‌های خود را پرداخت کنند.

ترکمانه بیان کرد: مردم نیکوکار همدان در سال گذشته ۲۰ میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند استان کمک کردند.

وی با یادآوری اینکه این جشن پنجشنبه در میادین شهرها، روستاها، پایگاه‌های بسیج و مساجد و روز جمعه در مصلا‌های نماز جمعه برگزار می‌شود، گفت: ۲۰ هزار دانش‌آموز و ۳ هزار دانشجو محروم و نیازمند در سطح استان وجود دارد و کمک‌های جمع‌آوری شده تا قبل از شروع سال تحصیلی به دست این افراد می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار