معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: توجه به مناطق حاشیه شهر همدان به صورت جدی در دستور کار است.
کد خبر: ۶۴۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 21 August 2018
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: توجه به مناطق حاشیه شهر همدان به صورت جدی در دستور کار است.

به گزارش مهر، سیدسعید شاهرخی در جمع مردم کوی خضر همدان بابیان اینکه مفتخریم در دورانی زندگی می‌کنیم که نعمت و برکت خداوند، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی جاری است، گفت: باید قدر این موقعیت را بدانیم.

وی بابیان اینکه دشمنان ۴۰ سال است که برای توقف انقلاب تلاش می‌کنند و به همه حربه‌ها دست زده اند، اما موفق نبوده اند، گفت: دشمن می‌خواهند بین مردم، حاکمیت و مسئولان فاصله ایجاد کند، اما این نقشه باطلی است، زیرا مسئولان از خود مردم و با رای مردم هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان باتاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی با همه توان در خدمت مردم است و از این فشار‌ها هم عبور کرده و در جنگ اقتصادی نیز بر دشمن غلبه خواهد کرد، گفت: دشمنان به هدف خود که مایوس کردن مردم است، نخواهند رسید.

وی خطاب به مردم کوی خضر همدان بابیان اینکه مصمم هستیم حرکتی قوی در این منطقه بیش از آنچه در گذشته بوده، انجام شود، بر رفع مشکلات ساکنان این منطقه تاکید کرد.

شاهرخی بابیان اینکه کمیته‌ای توسط فرماندار تشکیل و مشکلات منطقه دسته بندی می‌شود، گفت: باید نمایندگان محلات این منطقه در کمیته شرکت کنند و تا تعیین تکلیف مسائل، فرماندار پیگیری‌ها را انجام خواهد داد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان بابیان اینکه به تاسی از دولت، توجه به معیشت و اشتغال مدنظر است کمااینکه توفیقات خوبی در استان حاصل شده، اما باید حرکت شتابان‌تر داشت، گفت: توجه به مناطق حاشیه شهر همدان به صورت جدی در دستور کار است و مدیران باید در این مناطق کار کنند و امور انجام شده را پیگیری می‌کنیم.

وی بابیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان باید حداقل دو یا سه سانس رایگان سالن ورزشی منطقه را در اختیار اهالی منطقه قرار دهد، گفت: ۲۰ میلیون تومان برای بهسازی سرویس‌های بهداشتی مسجد کوی خضر اختصاص می‌یابد.

شاهرخی بابیان اینکه کار‌های قابل تقدیری توسط کانون‌های مساجد منطقه انجام شده است، افزود: ۱۰ میلیون تومان اعتبار با ارائه طرح به آن‌ها اختصاص می‌یابد.

وی بابیان اینکه از نیروی انتظامی، شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، اداره اطلاعات در مقابله با باند‌های سازمان یافته مواد مخدر تقدیر می‌کنم، گفت: تاکید شده به هیچ عنوان معتاد متجاهر در شهر نباشد و نیروی انتظامی در این زمینه ونیز برخورد با خرده فروش‌ها در حاشیه شهر اقدام کند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌هایی که برای این منطقه برنامه دارند باید مشکلات را به کمیته ارائه دهند تا با توجه به توان و برنامه ها؛ امور پیگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار