رئیس جشنواره «شهروندان برگزیده» همدان در نشست خبری خود با بیان اینکه این جشنواره از بهمن ماه سال گذشته شروع شده است، گفت: مراحل مختلف جشنواره، از قبیل تکمیل و بررسی نهایی پرونده‌ها و جلسات داوری به پایان رسیده و به زودی جشن اختتامیه خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۴۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ 20 August 2018
رئیس جشنواره «شهروندان برگزیده» همدان در نشست خبری خود با بیان اینکه این جشنواره از بهمن ماه سال گذشته شروع شده است، گفت: مراحل مختلف جشنواره، از قبیل تکمیل و بررسی نهایی پرونده‌ها و جلسات داوری به پایان رسیده و به زودی جشن اختتامیه خواهیم داشت.
 
به گزارش تابناک همدان، حمید بادامی نجات از ثبت نام یک هزار نفر شهروند خبر داد وافزود: ثبت‌نام‌ها به صورت خوداظهاری، معرفی سایر افراد، ادارات و سازمان‌ها بوده است.

بادامی با بیان اینکه پرونده‌ها تا ۳۱ فروردین‌ماه در دبیرخانه تکمیل شد، عنوان کرد: پرونده‌ها پس از تکمیل مورد بررسی قرار گرفت و ۱۸۰ پرونده به مرحله بررسی نهایی رسید که پس از ۲۵ جلسه داوری نفرات نهایی گزینش شدند.

وی با بیان اینکه ۶۸ شهروند برگزیده انتخاب شدند، عنوان کرد: ۱۰ شهروند، ۱۳ نفر مفاخر، ۲۵ نفر از اقشار مختلف معلمان، مهندسان، پزشکان، ۱۲ شهروند عامل به وظایف شهروندی و ۲ نفر در بخش ویژه محیط زیست و انرژی‌های تجدید پذیر در این دوره جشنواره انتخاب شدند.

رئیس جشنواره شهروندان برگزیده همدان اظهار کرد: از جامعه رسانه همدان نیز هشت نفر ثبت‌نامی داشتیم که یک نفر منتخب شد.

بادامی با اشاره به اینکه حدود ۲۰ درصد از شرکت کنندگان را زنان تشکیل داده اند، یادآور شد: کمیته داوران از افراد و اساتید صاحب منصب از جمله گردان، نورالله زاده و عراقچیان و ... تشکیل شده بود.

در ادامه بادامی‌نجات با اشاره به انتخاب یک خانواده به عنوان خانواده فداکار شایسته تقدیر، اظهار داشت: پدر این خانواده که از اهالی یکی از روستا‌های کردستان است با نجات یک کودک همدانی، جان باخت که از این خانواده نیز به عنوان خانواده فداکار شایسته تقدیر می‌شود.

رئیس جشنواره شهروندان برگزیده همدان در ادامه برگزاری جشنواره عکس را از بخش‌های جانبی این جشنواره برشمرد و افزود: ۶ اثر نیز به صورت سه اثر در بخش موبایلی و سه اثر در بخش حرفه‌ای انتخاب و تقدیر خواهد شد.

بادامی‌نجات با اشاره به سخنرانان مراسم اختتامیه رسمی، تصریح کرد: استاندار، شهردار و رئیس شورای شهر همدان سخنرانان اصلی این مراسم خواهند بود.

وی با اشاره به برگزاری جشن مردمی جشنواره پس از مراسم اختتامیه رسمی در روز همدان، افزود: این جشن در پیاده‌راه میدان امام (ره) برگزار خواهد شد و این برنامه آغازی بر استفاده از ظرفیت شهروندان برگزیده در مدیریت شهری است.

بادامی در پایان از رونمایی سرود ویژه همدان خبر داد و گفت: از سرود ویژه شهر همدان با صدای سالار عقیلی نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد صیفی کار همدانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
شهروند برگزیده با انتخاب استاندار چه چیزی را به اثبات رساند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار