فرماندار ملایر در نشست خبری خود با خبرنگاران و اهالی رسانه، گفت: در هفته دولت ۱۱۸ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۳۳۶ میلیارد ریال افتتاح و ۱۲ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال  کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳ 20 August 2018

فرماندار ملایر در نشست خبری خود با خبرنگاران و اهالی رسانه، گفت: در هفته دولت ۱۱۸ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۳۳۶ میلیارد ریال افتتاح و ۱۲ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال  کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، باب الله فتحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به جایگاه خبرنگاران و رسانه ها افزود: حضور خبرنگاران مختلف در اجتماع را باید غنیمت شمرد که بدون حب و بغض حقایق را انعکاس می‌دهند.

وی تصریح کرد: از توان و ظرفیت خبرنگاران در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها باید استفاده شود تاحقایق را با قلم تیز بین خود منصفانه و صادقانه به سمت و سویی حرکت دهند که به نفع مردم باشد.
 
همدان ۲۰۱۸ فرصت مغتنمی برای ظرفیت‌های گردشگری ملایر است

فتحی رویداد همدان ۲۰۱۸ را فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان دانست و گفت: در این راستا دومین جشنواره ملی مبل و منبت از ۲۹ مرداد آغاز و تا هشتم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

معاون استاندار تصریح کرد:مراسم افتتاحیه جشنواره ملی مبل و منبت شب‌های ۲۹ و ۳۰ مردادماه در محل دریاچه کوثر ملایر به صورت زنده و در قالب برنامه تلویزیونی شب فیروزه‌ای از شبکه استانی و شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

وی افزود: از ۳۰ مرداد تا چهارم شهریور جشن‌های مردمی درسالن الغدیر، بوستان سیفیه و ششم و هفتم شهریور ماه نیز جشن‌های مردمی درشهر جوکار و روستای دهنوآورزمان برگزار می‌شود.

فرماندار ملایراظهار امیدواری کرد و گفت: ملایر تنها شهرستانی است که برنامه‌های بسیار خوبی را برای رویداد همدان ۲۰۱۸ معرفی کرده، همایش ملی جشن انگور، جشن خوشه برتر انگور، مراسم آیینی شیره پزی سنتی مانیزان، کنفرانس ملی انگور، همایش توسعه گردشگری و جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از جمله این برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد:جذب سرمایه گذاری، افزایش قدرت رقابت در بازار‌های جهانی، شناسایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه گذاری استان برای رونق اقتصادی و گردشگری را از اهداف این رویداد بین المللی برشمرد.

۱۱۸ طرح عمرانی هفته دولت در ملایر به بهره برداری می‌رسد

 فتحی اظهار داشت:در هفته دولت ۱۱۸ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۳۳۶ میلیارد ریال افتتاح و ۱۲ پروژه عمرانی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهورسه طرح بزرگ اقتصادی با اعتبار یک هزارو ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۱۰ نفر به بهره برداری می‌رسد.

وی در ادامه گفت: این طرح‌ها شامل طرح تولید فروسیلیس شرکت آذرخش با میزان سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۳۰ تن و طرح تولید آندلوزیت با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۷۰ تن در شهرک صنعتی جوکار و همچنین انبار نفت ملایر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰۰ تن می‌باشد.

دستکند سامن میزبان همایش ملی دستکند‌ها

فرماندار ویژه ملایر خبر داد: مرحله نخست طرح گردشگری شهر زیرزمینی سامن همزمان با رویداد همدان ۲۰۱۸ برای ورود گردشگران راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت‌های این رویداد بین المللی باید برای معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های ملایر اسفاده کرد، افزود: در کنار بخش خصوصی تمام توان خود را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن جشنواره ملی مبل و منبت به کار می‌گیریم تا این هنر و صنعت را به جهان معرفی کنیم. در 

فتحی یادآورشد: تمامی مجموعه شهرستان، بخش خصوصی، رسانه‌ها و مردم باید با تمام توان برای پیشبرد اهداف شهرستان و حرکت به سمت توسعه و رونق اقتصادی تلاش کنیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار