قهرمانان رده‌های سنی مختلف پرورش اندام استان همدان با برگزاری یک دوره مسابقات انتخابی شناخته شدند.
کد خبر: ۶۴۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 19 August 2018
 قهرمانان رده‌های سنی مختلف پرورش اندام استان همدان با برگزاری یک دوره مسابقات انتخابی شناخته شدند.

به گزارش ایرنا، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت‌ها در پنج گروه جوانانٰ بزرگسالان، پیشکسوتان، بادی کلاسیک و فیزیک با حضور ۹۷ ورزشکار از باشگاه‌های همدان و شهرستان‌های نهاوند، کبودراهنگ، رزن، تویسرکان و ملایر برگزار شد.

مرتضی خدابنده لو افزود: در پایان این رقابت‌ها و در بخش تیمی، ملایر با ۷۲ امتیاز قهرمان شد، باشگاه جامه بزرگ همدان با ۶۸ امتیاز دوم و باشگاه تک ستاره نوین همدان با ۶۴ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش انفرادی و در رده سنی پیشکسوتان امیر مولی پور قهرمان شد، در رده سنی جوانان نیز سجاد میکائیلی در وزن منهای ۷۵ و میلاد ترکمن در وزن به اضافه ۷۵ عنوان‌های نخست را کسب کردند.

خدابنده لو بیان کرد: در رشته فیزیک نیز هومن لطیفه در بخش فیزیک دسته اول، فردین هاشمی در فیزیک دسته دوم، پیمان رجبی زوار در فیزیک دسته سوم، سعید شهبازیان در فیزیک دسته چهارم و امیر محمد کهریزی در فیزیک دسته پنجم قهرمان شدند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته بادی کلاسیک مهران پور جهان در رشته بادی کلاسیک دسته قدی اول، مرتضی گمار در بادی کلاسیک دسته قدی دوم، حسین افشاری در بادی کلاسیک دسته قدی سوم، احمد محمودیدر بادی کلاسیک دسته قدی چهارم و تیمور آئینی در بادی کلاسیک دسته قدی پنجم عنوان‌های نخست را کسب کردند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان بیان کرد: در رشته پرورش اندام نیز کاوه نجفی در وزن ۶۰ کیلوگرم، جلال امامی در وزن ۶۵ کیلو گرم، مرتضی گمار در وزن ۷۰ کیلو گرم، سجاد میکائیلی در وزن ۷۵ کیلو گرم و حمید رضائی در وزن ۸۰ کیلو گرم بر سکوی نخست ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین احمد محمودی در وزن ۸۵ کیلو گرم، پوریا احمدی در وزن ۹۰ کیلو گرم، تیمور آئینی در وزن ۹۵ کیلو گرم و حسین نوری در وزن یکصد کیلو گرم نفرات برتر شدند.

در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر مدال و لوح قهرمانی اعطا شد.

هم اکنون بیش از شش هزار نفر در ورزش پرورش اندام استان همدان فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار