رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان گفت: نوجوانی که با استفاده از خط تلفن همراه یکی از بستگان خود اقدام به مزاحمت تلگرامی و توهین کرده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۶۴۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 18 August 2018
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان گفت: نوجوانی که با استفاده از خط تلفن همراه یکی از بستگان خود اقدام به مزاحمت تلگرامی و توهین کرده بود دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ فیروز سرخوش افزود: فردی با مراجعه به پلیس فتا از دریافت پیام‌های توهین آمیز توسط پیام رسان تلگرام از طرف فردی ناشناس خبر داد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت ناشناس اقدام به ارسال پیام‌های مستهجن، رکیک و توهین آمیز به شاکی کرده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان افزود: به دنبال تلاش برای شناسایی سیم کارت تلفن همراهی که پیام ارسال می‌شد مشخص شد که مالک این خط تلفن یک زن است.
 
سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد:، اما در ادامه تحقیقات، فرد استفاده کننده از این خط تلفن برای ارسال پیام تلگرامی که نوجوان ۱۷ ساله و برادر زاده این زن بود شناسایی و دستگیر شد.وی عنوان کرد: به گفته این نوجوان، پدر او با شاکی اختلاف دارند و متهم با انگیزه انتقام جویی اقدام به ارسال پیام‌های توهین آمیز به وی کرده است.

این مقام انتظامی همدان ادامه داد: پس از تکمیل پرونده نوجوان ۱۷ ساله تحویل مرجع قضایی شد و با حکم قاضی متهم در اختیار کانون اصلاح و تربیت قرار گرفت.

سرهنگ سرخوش نهاد با بیان اینکه عمه متهم از داشتن این خط تلفن ابراز بی اطلاعی کرد گفت: استعلام سیم کارت‌ها از طریق سامانه و پیامک امکان پذیر است و مشترکان تلفن همراه می‌توانند با مراجعه به سایت تنظیم مقررات رادیویی یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۵۰۴۹ و ۳۰۰۰۱۵۰ از تعداد سیم کارت‌هایی که به نام آن‌ها ثبت شده است، مطلع شوند.

گفتنی است؛ ۳۰۰ فقره پرونده قضایی چهار ماهه ابتدایی امسال در حوزه پلیس فتا استان همدان تشکیل شد که برداشت غیرمجاز، کلاهبرداری و مزاحمت اینترنتی بیشترین آمار پرونده‌ها را تشکیل می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار