شاید سرتیتر اخبار مهم ورزشی استان همدان این روزها، مسمومیت ۵۳ شناگر خانم در یکی از استخر‌های شنا در شهرستان نهاوند باشد که حتی در خبر‌های آن طرف آبی هم شنیده می‌شود و از طرفی داشتن یا نداشتن مجوزفعالیت این استخر تاکنون در پرده‌ای از ابهام قرار دارد و متولیان ورزش استان و شهرستان نهاوند سکوت پیشه کرده اند و پاسخ روشنی به این مساله نمی دهند.
کد خبر: ۶۴۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 15 August 2018
شاید سرتیتر اخبار مهم ورزشی استان همدان این روزها، مسمومیت ۵۳ شناگر خانم در یکی از استخر‌های شنا در شهرستان نهاوند باشد که حتی در خبر‌های آن طرف آبی هم شنیده می‌شود و از طرفی داشتن یا نداشتن مجوزفعالیت این استخر تاکنون در پرده‌ای از ابهام قرار دارد و متولیان ورزش استان و شهرستان نهاوند سکوت پیشه کرده اند و پاسخ روشنی به این مساله نداده اند.

به گزارش تابناک همدان، رئیس شبکه بهداشت نهاوند، گفت: به دستور دادستان استخری که با نشت سیلندر‌های قدیمی گاز کلر در انبار سبب مسمومیت ۵۳ خانم شده بود، تا بررسی‌های بیشتر و صدور حکم نهایی، پلمپ شد.

مومنعلی دارابی در این خصوص افزود: خوشبختانه همه افرادی که مسموم شده اند، حالشان خوب است و به زندگی روزمره خود ادامه می‌دهند و ما منتظر صدور حکم نهایی هستیم از سوی دادستانی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند هم در این مورد گفت: در پی این اتفاق ۱۷ خانم ۱۰ تا ۴۰ ساله در بیمارستان آیت الله علیمرادیان و ۲۴ خانم دیگر در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند تحت درمان قرار گرفتند.

سرهنگ شااحمد ساکی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت عمومی این افراد خوب است، اظهار داشت: همه افراد پس از درمان از دو بیمارستان شهید قدوسی و آیت الله علیمرادیان نهاوند مرخص شده اند.

فرمانده انتظامی نهاوند با بیان اینکه آب استخر سالم بوده و علت مسمومیت نشت گاز کلر از دو کپسول در زیر زمین استخر است، گفت: این استخر در حال حاضر پلمب شده و تحقیقات بیشتر در مورد علت این حادثه ادامه دارد.

حال به نظر می‌رسد متولیان ورزش و مدیران نظارتی این شهرستان مهر سکوت بر دهان زده اند تا تحقیقات درباره متخلفان این حادثه به اتمام برسد.

قطعاً تمام مقصران این حادثه دردناک و تأمل برانگیز از بدنه دستگاه ورزش و هیأت نجات غریق و غواصی خواهد بود که وظایف اصلی آن‌ها به تأمین امنیت در استخر‌های استان است و در حال حاضر هیچگونه پاسخ قانع کننده‌ای ارایه نشده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار