مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه همدان، گفت: طرح اینترنت غزال در همدان آغاز شد و  در این طرح اینترنت مشتریان هرگز تمام نمی‌شود.
کد خبر: ۶۴۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 15 August 2018
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه همدان، گفت: طرح اینترنت غزال در همدان آغاز شد و  در این طرح اینترنت مشتریان هرگز تمام نمی‌شود.

به گزارش تابناک همدان، فریدون حسن پور با اشاره به مزایای این طرح، افزود: این سرویس‌های جدید بر پایه سه گروه زیر تدوین شده است:
۱- مشتریان موجود
۲- مشتریان غیر فعال موجود
۳- مشتریان جدید 

مشتریان موجود:

ارائه سرعت دو برابر برای قرارداد‌های سه ماهه و چهار برابر برای قرارداد‌های شش ماهه و دوازده ماهه.

مشتریان غیرفعال:

علاوه بر سرویس بند قبل ارائه یک ماه سرویس رایگان به ازای هر سه ماه قرارداد مشتری.

مشتر یان جدید:

همه سرویس‌های مندرج در دو بند فوق.

وی با بیان اینکه کلیه بسته‌های خدماتی طرح بر پایه سرویس‌های مصوبه ۲۶۶ با پهنای باند‌های متنوع طراحی شده است، تصریح کرد:  مناطق بر اساس درخواست مشتریان خود می‌توانند هر یک از سرویس‌ها را ارائه نمایند.

حسن پور افزود: در طرح غزال امکان کاهش سرعت فعلی برای مشتریان موجود درصورت درخواست دریافت سرویس‌های طرح وجود ندارد یعنی اینکه هیچ مشتری‌ نمی‌تواند سرویس با سرعت کمتر از سرعت سرویس جاری خود را درخواست دهد و فقط در صورت درخواست سرویس مشابه سرویس جاری و یا سرعت بالاتر، سرویس جدید پس از اعمال سرعت دو یا چهار برابری نسبت به سرعت سرویس درخواست شده مطابق مدت زمان قرارداد به مشتری تحویل می‌شود.

مدیر روابط عمومی مخابرات خاطر نشان ساخت: به طور مثال - بصورت خاص مشتری که در حال حاضر از سرویس ۱Mbps استفاده می‌کند، اجازه ندارد درخواست سرویس ۵۱۲Kbps ارائه کند تا پس از اعمال شرایط دو برابری سرعت، مجدد به سرعت قبلی (به میزان ۱Mbps) برگردد بلکه فقط می‌تواند درخواست ۱Mbps یا بیشتر بدهد تا پس از اعمال شرایط دو یا چهار برابری سرعت، سرویس با سرعت حداقل ۲Mbps برای مشتری فعال شود.

حسن پور درباره مدت تمدید این سرویس  نیز گفت: مدت زمان قرارداد در طرح غزال، قابل تمدید نبوده و در پایان مدت و یا فسخ قرارداد، سرعت و حجم ترافیک FUP تعیین شده در سرویس‌های افزایش سرعت به حالت اولیه باز می‌گردد.  

وی تغییر سرویس در طرح غزال را اینگونه شرح داد: تبدیل قرارداد‌های فعلی مشتریان به سرویس‌های در نظر گرفته شده طرح جدید برای مشتریان موجود با در نظر گرفتن ضوابط مربوطه و در صورت درخواست مشتری بلامانع است.

مدیر روابط عمومی مخابرات همدان افزود: به ازای قرارداد‌های پس پرداخت طرح غزال، مدت بهره برداری از سرویس در سامانه CRM دقیقاً مطابق شرایط قرارداد تنظیم شده، و پس از پایان قرارداد روند شارژ خودکار سرویس انجام نمی‌گیرد به نحوی که مشتری برای ادامه بهره برداری از خدمات اینترنت پس از اتمام مدت زمان قرارداد مبتنی بر طرح جدید، ملزم به استفاده از سرویس پایه یا خرید سرویس مطابق شرایط جدید می‌باشد.  

حسن پور تاکید کرد: در قرارداد‌های پس پرداخت خدمات یک ماه رایگان در ازای خرید هر سه ماه، سرویس رایگان فقط در انتهای قرارداد ارائه می‌شود و در صورتیکه مشتری قبل از اتمام قرارداد از ادامه آن انصراف دهد، شرکت الزامی به احتساب خدمات ماه‌های رایگان مترتب بر سرویس مربوطه ندارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود  درباره سوء‌استفاده مالی از مشترکان با ارسال پیامک‌های جعلی هشدار داد و گفت: کلاهبرداران و سودجویان از طریق تماس تلفنی یا پیامک به بهانه‌ی خوش‌حسابی و پرداخت به‌موقع قبوض یا برنده شدن و ارائه‌ی جوایز نقدی و غیرنقدی یا درخواست مراجعه به دستگاه‌های عابر بانک، اقدام به سوءاستفاده مالی از شهروندان کرده‌اند.

حسن پور یاد آور شد: مخابرات منطقه همدان از شهروندان درخواست کرده که به‌منظور اطمینان از هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص و قبل از هرگونه اقدام با شماره ۲۰۲۱ واحد ارتباط مردمی مخابرات، تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار