مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان گفت: مرکز آموزش هتلداری واقع در شهر مریانج این استان تا آغاز رویداد ۲۰۱۸ آماده بهره برداری می‌شود.
کد خبر: ۶۴۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ 12 August 2018
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان گفت: مرکز آموزش هتلداری واقع در شهر مریانج این استان تا آغاز رویداد ۲۰۱۸ آماده بهره برداری می‌شود.

وهب مختاران یادآوری کرد: عملیات اجرای این مرکز هتلداری از ۱۲ پیش آغاز، اما به مدت پنج سال بلاتکلیف و نیمه کاره متوقف شده بود.

وی اضافه کرد: با آغاز بکار دولت دوازدهم اجرا و تکمیل این طرح با کمک استاندار و نماینده همدان در خانه ملت در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان بیان کرد: اتمام این طرح در زمینی به زیربنای چهارهزار و ۵۰۰ متر مربع در سه طبقه از یک و نیم سال پیش آغاز شد.
 
مختاران اضافه کرد: بیش از ۹۵ درصد این طرح به اتمام رسیده و هم اینک ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مرکز آموزش هتلداری نیاز است.

وی اظهار داشت: به منظور شتاب گیری روند تکمیل این طرح در صورت دریافت مجوز‌های لازم از مسئولان ملی، از توان بخش خصوصی برای تجهیز این مرکز استفاده می‌شود.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان بیان کرد: این مرکز دارای کلاس‌هایی برای برگزاری دوره‌های آموزشی، ۱۱ سوئیت اقامتی، سونا، جکوزی، کافی شاپ و تالار پذیرایی است.

مختاران اضافه کرد: متقاضیان فراگیری هتلداری علاوه بر حضور در دوره‌های تئوری به صورت عملی با شیوه هتلداری آشنا و دوره‌های مرتبط با هتلداری از جمله خدمات، تشریفات، عکاس گردشگری، شیرینی پزی و دیگر حرفه‌ها به متقاضیان آموزش داده می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان اظهارکرد: با توجه به ظرفیت گردشگری این استان، وجود مرکز آموزش هتلداری ضروری به نظر می‌رسید.

وی افزود: یکی از برنامه‌های این مرکز دعوت از تاکسیرانان برای حضور در دوره‌های آموزشی با عنوان 'نحوه برخورد با گردشگران' است.

گفتنی است، همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸ میزبان ۲ رویداد مهم شامل اجلاس وزرای گردشگری کشور‌های آسیایی و اجلاس دوره‌ای سازمان جهانی گردشگری UNWTO است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار