فرمانده انتظامی استان همدان از کشف چند انبار احتکار کالا به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در همدان خبر داد و گفت: طی دو هفته اخیر با تشکیل تیم‌های بازرسی و همکاری تعزیرات حکومتی استان همدان چند انبار احتکار کالا در همدان کشف شده است.
کد خبر: ۶۴۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ 12 August 2018
 فرمانده انتظامی استان همدان از کشف چند انبار احتکار کالا به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در همدان خبر داد و گفت: طی دو هفته اخیر با تشکیل تیم‌های بازرسی و همکاری تعزیرات حکومتی استان همدان چند انبار احتکار کالا در همدان کشف شده است.

به گزارش ایسنا، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۱۰ نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند، افزود: این انبار‌ها حاوی یک هزار کارتن مواد شوینده، برنج، چای و سایر اقلام مورد نیاز مردم بوده است

وی درباره اقدامات انجام شده توسط پلیس طی سالجاری اظهار کرد: ۳۵۰ هزار تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ طی این مدت ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت که بخشی از تماس‌ها به منظور دریافت راهنمایی و عمده آن عملیاتی بوده است.

وی با بیان اینکه ۵ هزار شبگرد، نگهبان محل و سرایدار در سطح استان ساماندهی شده است، خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با موادمخدر نیز عملیات‌های متعددی صورت گرفت و ۲.۵ تن انواع موادمخدر در سطح استان کشف و ضبط شد.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه ۱۸۵ هزار فقره اوراق و احکام قضایی در حوزه کلانتری و پاسگاه‌ها وجود داشته است، اضافه کرد: ۷۹ دستگاه خودرو و ۱۹ موتورسیکلت در راستای مبارزه با موادمخدر توقیف و ۴ هزار مصرف‌کننده و توزیع‌کننده خُرد نیز در این راستا دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار نفر مراجعه‌کننده به کارشناسان پلیس در حوزه‌های مختلف آموزش همگانی انجام شد، تصریح کرد: هر دوشنبه به صورت یک هفته در میان و به شکل میدانی در پلیس ۱۹۷ با مردم دیدار داریم که حدود ۶۰۰ نفر طی این مدت ملاقات حضوری داشته و مشکلات با حضور معاونان مورد بررسی قرار گرفت و بیش از ۱۲ هزار تماس تلفنی ۱۹۷ از طریق سامانه ثبت شد.

کامرانی‌صالح بیان کرد: در حوزه فضای مجازی ۳۰۰ فقره پرونده قضایی وجود داشته و ۱۱۸ نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد پرونده‌ها در حوزه فضای مجازی کشف و ضبط شد، گفت: در حوزه فضای مجازی به منظور اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی همکاران در پلیس فتا بیش از ۱۴ هزار نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه ۱۲ باند سرقت خودرو، موتورسیکلت و منزل از ابتدای سال تا کنون متلاشی و بیش از ۱۰۰ سارق سابقه‌دار نیز دستگیر شدند، اضافه کرد: جرائم خشن در استان همدان ۲۱ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به افزایش سرقت‌های خُرد در استان عنوان کرد: ۹۲ باند قاچاق طی این مدت در استان متلاشی شده و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه مبارزه با کالای قاچاق در استان نیز ۹۸۹ میلیارد ریال ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در این بازه زمانی بوده است، اظهار کرد: با وجود افزایش تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان شاهد کاهش ۱۰ درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه در حوزه معاونت وظیفه عمومی ۳ هزار نفر شامل معافیت تحصیلی شده‌اند، ادامه داد: بیش از ۵ هزار نفر از مشمولان نیز طی این مدت به خدمت سربازی اعزام شدند.

وی ادامه داد: در حوزه نظارت بر اماکن ۲ هزار و ۵۰۰ فقره مجوز کسب، ۱۳ هزار فقره گواهینامه رانندگی صادر و ۲ هزار و ۹۰۰ فقره موتورسیکلت و ۵ هزار فقره خودرو نیز شماره‌گذاری شد.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه باید فرهنگسازی به منظور کاهش تصادفات، کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه معضل موادمخدر و حوزه فرهنگی صورت گیرد، گفت: اعزام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ حاجی از مرز هوایی انجام شد.

وی درباره کودک‌ربایی یک ماه پیش همدان نیز خاطرنشان کرد: این کودک را در کمتر از ۲۴ ساعت سالم آزاد کرده و به خانواده بازگرداندیم.

فرمانده انتظامی استان همدان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ناکارآمدی مدیران و توطئه دشمنان باعث ایجاد مشکل در حوزه اقتصادی کشور شده است، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین سه رکن دین و دین باوری، رهبری و مردم بودند و هستند و با حذف یکی از این سه رکن تضمینی برای انقلاب نیست.

وی با بیان اینکه دین اسلام کامل است به طوریکه از ۱۴۰۰ سال پیش تا کنون به تمامی مسائل زندگی انسان پرداخته است، ادامه داد: دشمنان در این حوزه ناکام ماندند و نتوانستند این رکن اصلی را حذف کنند.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه دشمنان نتوانستند هیچ‌گونه ضعفی در سبک زندگی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری پیدا کنند، عنوان کرد: دشمنان برای خسته کردن مردم اقدامات بسیاری از جمله جنگ تحمیلی و گروهک‌های تروریستی را ترتیب داده و فشار‌های مختلفی وارد کردند و از ایجاد جنگ نرم و فشار اقتصادی بر مردم کوتاهی نکردند.

وی با بیان اینکه تمام هم و غم دشمن این است که مردم را خسته کند و آن‌ها در سختی قرار گیرند و از ارزش‌های خود دست بکشند، اظهار کرد: سوءمدیریت و عدم مدیریت در بخش‌های مختلف جامعه وجود دارد، اما برای عبور از این جنگ اقتصادی و پیچ تاریخی مهم باید تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه مطالبات مردمی به حق است، بیان کرد: با مدیریت جهادی، تفکر بسیجی، تلاش موثر و احساس مسئولیت مدیران از این گردنه‌های سخت عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سوءمدیریت‌های موجود در حوزه اقتصادی قابل بخشش نیست، گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی حاصل تحریم‌ها، فشار و عملیات روانی دشمن برای جدا کردن مردم از انقلاب و نظام است.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه امروز مطالبات به حق وجود دارد، اما توسط دشمنان مطرح می‌شود و دشمنان دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند و هر روز پیام تجمع در یک شهر و یک خیابان را می‌دهند، افزود: رسانه‌ها در خنثی کردن توطئه دشمنان نقش بسیار مهمی دارند و باید آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در جامعه صورت گیرد تا بتوانیم موقعیت‌ها و مطالبات را تشخیص دهیم.

وی با بیان اینکه ناکارآمدی مدیران و توطئه دشمنان باعث ایجاد مشکل در حوزه اقتصادی شده است، ادامه داد: امروز دشمن در حوزه جنگ اقتصادی هزار برابر جنگ سخت وارد شده و از خلأ‌های پیش‌آمده استفاده می‌کند و نباید از این امر غفلت کنیم چرا که دشمن به دنبال نابودی اصل ماست.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به فعالیت رسانه‌ها در فضای مجازی، خواستار آگاه‌سازی مردم از اهداف شوم دشمنان شد و گفت: باید دروغ‌پردازی دشمنان را خنثی کنیم و رسانه‌ها به عنوان کاتالیزور اطلاع‌رسانی سریع در زمینه اهداف دشمنان را داشته باشند.

وی از خبرنگاران خواست برای شفاف‌سازی و آگاه کردن مردم تلاش کنند و اظهار کرد: خبرنگاران سربازان خط مقدم این جنگ نرم هستند و تشکیل اتاق‌فکر با رسانه‌ها یکی از مصوبات این جلسه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار