استاندار همدان خواستار نظارت جدی بر انبار‌ها و پیشگیری از سوء استفاده و احتکار کالا در استان همدان شد و گفت: همه اتحادیه باید موجودی انبار خود را اعلام کنند و عدم اعلام موجودی نشانگر احتکار است.
کد خبر: ۶۴۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 12 August 2018

استاندار همدان خواستار نظارت جدی بر انبار‌ها و پیشگیری از سوء استفاده و احتکار کالا در استان همدان شد

به گزارش تابناک همدان، محمد ناصر نیکبخت در کمیسیون تنظیم بازار استان همدان، گفت: به همه اتحادیه‌ها اعلام شود، اعلام موجودی انبار کنند و عدم اعلام موجودی نشانگر احتکار است.
 
وی افزود: فروشندگان لوازم خانگی و کالا‌های عمومی استان کالا‌های انبار خود را اعلام موجودی کنند و نباید احتکار در کالایی در استان شکل بگیرد استاندار ادامه داد: مماشات را از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در برخورد با احتکار نمی‌پذیرم و احتکار را خیلی جدی بگیرید، افراد قلیلی دنبال سؤاستفاده هستند .
 
نیکبخت اضافه کرد: لیست بنکداران و وارد کنندگان اصلی برای نظارت بیشتر به تعزیرات داده شود و همه اعضای کمیسیون تنظیم بازار به بازار ورود کنند.
 
وی تصریح کرد: نظارت‌ها بیشتر شود، همه اعضا بر بازار نظارت کنند و همه حوزه‌ها در گشت‌های مشترک، نظارت و بررسی شود.
 
استاندار خاطرنشان کرد: ارزاق عمومی و سبد همیشگی کالای مردمی، گوشت، مرغ، شکر و... همواره نظارت شود و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بازار را جدی‌تر بگیرد و نظارت‌ها منظم و تنظیم بازار با برنامه ریزی انجام شود در این جلسه آخرین وضعیت بازار و اقدامات لازم، بحث و بررسی و تصمیماتی برای کنترل و تنظیم بازار اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار