مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت:صنایع کوچک همدان برای موفقیت در توسعه صادرات، نیازمند برندسازی مشترک هستند.
کد خبر: ۶۴۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 12 August 2018
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت:صنایع کوچک همدان برای موفقیت در توسعه صادرات، نیازمند برندسازی مشترک هستند.

به گزارش ایرنا، کیوان گردان اظهار داشت: هم اینک محصولات شاخص استان مانند چرم، سفال و سرامیک، کشمش و مبل و منبت در قالب برند‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود که باید یکسان سازی شود.

وی با تاکید بر حمایت از واحد‌های صنعتی و تقویت پتانسیل‌های موجود استان گفت: افزایش دانش فنی، کمک به صادرات، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و سوق دادن به سمت تبلیغات در فضا‌های مجازی می‌تواند به رونق بازار محصولات همدان کمک کند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان اضافه کرد: در همین راستا نمایشگاه توانمندی‌های استان با هدف معرفی تولیدات شاخص واحد‌های صنعتی در پاییز امسال همچون سه سال گذشته برگزار می‌شود.

گردان با تاکید بر استفاده از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: برای حمایت از حقوق ۲ قشر مصرف کننده و تولیدکننده با برخی از بانک‌های استان تفاهم نامه اعطای کارت‌های اعتباری برای خرید محصولات داخلی منعقد شده است.

۹۳۸ واحد تولیدی در ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی همدان فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار