رئیس سازمان آتش نشانی همدان از وقوع ۱۰ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 11 August 2018
 رئیس سازمان آتش نشانی همدان از وقوع ۱۰ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، محمدرضا بیاناتی گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۱۲ عملیات اطفای حریق و ۹ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: روز هفدهم مردادماه شهروندان همدانی ۵۳۲ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۲۱ مورد منجر به عملیات شده است.

بیاناتی بابیان اینکه ۲۹ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۲۰۰ تماس اشتباه بوده است، گفت: متاسفانه ۲۸۲ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۱۲ مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در بلوار ارم، حریق کانکس نگهبانی در میدان بار و و ۱۰ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در مزدقینه، بلوار زینبیه، قاسم آباد، بلوار ارم ۳ مورد، میدان بیمه، شهرک مدنی، فلکه حسن آباد و شهرک مدرس بوده است.

بیاناتی گفت: همچنین ۹ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۵ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار کاشانی ۲ مورد، کوچه قصابان، شهرک فرهنگیان و شهرک مدنی، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در رکنی و حصار امام (ره)، نجات حیوانات در بلوار احمدی روشن و عملیات امداد و نجات در حادثه واژگونی خودرو در میدان بار توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان یادآور شد: تعداد ۱۰ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار