معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در همایش نخبگان بسیجی استان همدان گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مؤمنان اندک و تنها و غریب بودند و اکنون آوازه اسلام جهان را پر کرده و همه این‌ها به برکت شهدایی است که مشعل هدایت را برای ما برافروختند.
کد خبر: ۶۴۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 10 August 2018

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در همایش نخبگان بسیجی استان همدان گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مؤمنان اندک و تنها و غریب بودند و اکنون آوازه اسلام جهان را پر کرده و همه این‌ها به برکت شهدایی است که مشعل هدایت را برای ما برافروختند.

به گزارش تابناک همدان، سردار محمد رضا نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ودیعه بی‌نظیر الهی است که مشابه آن را در تاریخ بشر جز در نهضت بزرگ پیامبر اسلام (ص) و برخی نهضت‌های انبیا (ص) نمی‌توان یافت و حرکتی بزرگ و تکرارناشدنی بود که بشر را زندگی دوباره بخشید، افزود: هنر این انقلاب در اعجاز بزرگ و دوام آن است، زیرا انقلاب‌های بسیاری به فاصله اندکی از پیروزی به انحراف کشیده شده و پایداری یک از انقلاب از وقوع آن سخت‌تر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب اگر استادی در دانشگاه دیندار بود و قصد خواندن نماز داشت آن را پنهانی می‌خواند، گفت: آن دوران خبری از دینداری و خدا پرستی به معنای واقعی کلمه نبود.

سردار نقدی با بیان اینکه امروزه آوای اسلام جهان را پر کرده و این اتفاق مدیون خون شهدای انقلاب است، گفت: شجاع‌ترین مردان هم از ایستادن در مقابل طاغوت وحشت داشتند، اما دیدیم که پس از ۱۵ خرداد نفس‌ها در سینه‌ها حبس شد و جراتی برای ایستادگی و مقاومت نبود تا اینکه در بهمن ۵۷ این انقلاب به ثمر نشست که همه این پیشرفت‌ها را مدیون شهداییم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بشریتی که غرق در غلفت و معصیت بود را بیدار کرد، افزود: هنر انقلاب و اعجاز بزرگ آن دوام آن است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در ادامه با بیان اینکه انقلاب‌های بسیاری رخ داده، اما به محض پیروزی و با فاصله اندکی از زمان پیروزی به انحراف کشیده شده و شکست خورده اند، یادآور شد: پایداری انقلاب و استحکام بخشیدن به آن بسیار سخت‌تر از وقوع انقلاب است.

نقدی یاد آور شد: انقلاب اسلامی در حالی به ۴۰ سالگی می‌رسد که دست‌های بلند این انقلاب تا دریای سرخ و دریای مدیترانه باز شده است.

وی با بیان اینکه موج انقلاب اسلامی تاکنون روی نوار پیروزی و پیشرفت بوده و مناطق کلیدی جهان را از دست صهیونیست‌ها خارج کرده است، گفت: بیداری اسلامی در کشور‌های اسلامی موج ایجاد کرده و آمریکایی که دیگر کشور‌ها از ارتش آن در هراسان بودند، امروز تفنگدارانش مانند موش در برابر رزمندگان ایران قالب تهی می‌کنند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی یکی نقاط کلیدی دنیا را از دست آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها درآورده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران عراق، سوریه، لبنان، یمن و بخش زیادی از فلسطین را احیا و بیدار کرده و به میدان آورده است.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا که روزی ذخیره ارزی بالایی داشت گرفتار مشکلات اقتصادی است و به اعتراف خود آن‌ها ۴۰ میلیون نفر از آمریکایی‌ها در فقر مطلق زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه برابر برآورد کاخ سفید در صورت ادامه این روند در سال ۲۰۳۰ بدهی خارجی امریکا به ۳۰ هزار میلیارد دلار می‌رسد که رقمی بالاتر از تولید ناخالص ملی آمریکا است و باید رسما اعلام ورشکستگی و فروپاشی اقتصادی کند، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران آمریکا را به خاک سیاه نشاند.


وی با بیان اینکه مردم ایران باید پرچم عظمت انقلاب را برداشته و حرکت کنند، گفت: مردم باید با دستاورد‌های انقلاب آشنا شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه نظام با دستگاه دموکراسی متفاوت است، افزود: افراد ناتوان را با انتخاب خود سرکار برده ایم و افراد توانا کنار گذاشته شده اند بنابراین نباید اتفاقات پیش آمده را نتیجه انقلاب دید چراکه انقلاب استقلال و آزادی را به ما داده و ما با انتخاب و رای خود این افراد را برگزیده ایم.

وی تصریح کرد: حال اگر ما رأی درست نداده و افراد مناسبی را انتخاب نکردیم به گردن انقلاب نیست، زیرا انقلاب هم به ما حق رأی داده و هم ملاک‌های اصلح را معرفی کرده است.

نقدی با اشاره به برخی دستاورد‌های انقلاب اسلامی افزود: رسیدن به مقام ۹ علمی جهان از نظر ساخت مترو، ارتقاء ۷۹ پله‌ای جایگاه سلامت، کسب مقام ۱۶ از نظر علم و پیشی گرفتن از ۳۷ کشور و کسب مقام نخست شتاب علمی در جهان و دستیابی به مقام ۵ جهان از نظر سرعت افزایش مهر و موم‌های تحصیل بخشی از این دستاوردهاست.

وی در ادامه با بیان اینکه اقتصاد کشور درون زا است و ایران ظرفیتی دارد که اگر دور تا دور آن را دیوار بکشیم و واردات صورت نگیرد مشکلی پیش نمی‌آید، گفت: انرژی، مواد اولیه، متخصص، سرمایه، نقدینگی و مدیران توانا در ایران وجود دارند و اگر این‌ها را به درستی بکاربگیریم از تمام مشکلات عبور خواهیم کرد.

سردار نقدی افزود: اینکه گفته شود ارتباط با امریکا مشکلات اقتصادی کشور را حل می‌کند اشتباه است چراکه آمریکا خود بدهکارترین کشور دنیا و در فلاکت اقتصادی است و کشور‌های مرتبط با آمریکا یکی از یکی منفورتر هستند. 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در پایان، با تاکید بر اینکه کسب موفقیت در گرو انقلابی گری است و نه سازش، گفت: کسی که غیر از این را مطرح کند دلسوز ملت نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار