معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر گفت: مردم با حضور در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها، همواره یار و همراه انقلاب بوده‌اند.
کد خبر: ۶۴۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 10 August 2018
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر گفت: مردم با حضور در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها، همواره یار و همراه انقلاب بوده‌اند.

به گزارش فارس، سعید کتابی در نشست مشترک ایجاد هماهنگی‌های لازم در راستای گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در شهرستان ملایر با اشاره به شعار چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «افتخار به گذشته و امید به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی» فرارسیدن ۴۰ سالگی انقلاب را بیانگر بلوغ و بالندگی فزاینده حرکت انقلابی حضرت امام (ره) و مردم ایران برشمرد.

 وی افزود: امسال باید آیین گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ویژگی‌های متفاوت و متمایزی با گذشته داشته باشد و ضمن انجام کار‌ها و اتخاذ برنامه‌ریزی‌های جدید، گزارشات خوب و شایسته‌ای در باب خدمات و تلاش‌های صورت گرفته به مردم فهیم شهرستان ارائه شود.

 معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر در ادامه به رابطه و پیوند مردم و رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم شریف ما با حضور در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها، همواره یار و همراه انقلاب بوده‌اند و کشتی نظام و انقلاب اسلامی را در ناملایمات و تلاطمات به سلامت پیش برده‌اند.

وی بیان کرد: اکنون نیز ما در قبال این عزیزان مسئولیم و باید گزارش اقدامات و خدمات صورت گرفته را به نحو شایسته خدمت مردم ارائه دهیم.

کتابی در ادامه با اشاره به تشکیل ۱۲ کارگروه در بخش‌های مختلف ستاد برگزاری گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری جلسات منظم و ارائه گزارشات به موقع را از وظایف مهم این کارگروه‌ها دانست.

وی مردمی بودن و استفاده از مشارکت‌های مردمی در اجرای برنامه‌ها را از مهمترین موارد در آیین ۴۰ سالگی نظام جمهوری اسلامی برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار