معاون فرهنگی سپاه گفت: متأسفانه رسانه‌های ما همه چیز را نمی‌گویند و خجالت می‌کشند به طوریکه آمریکا خوار و خفیف شده و دارند با سحر و جادوی رسانه طوری وانمود می‌کنند که گویی ما شکست می‌خوریم و آن‌ها دارند پیروز می‌شوند.
کد خبر: ۶۴۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 10 August 2018
معاون فرهنگی سپاه گفت: متأسفانه رسانه‌های ما همه چیز را نمی‌گویند و خجالت می‌کشند به طوریکه آمریکا خوار و خفیف شده و دارند با سحر و جادوی رسانه طوری وانمود می‌کنند که گویی ما شکست می‌خوریم و آن‌ها دارند پیروز می‌شوند.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی در همایش نخبگان بسیجی استان همدان با عنوان «تبیین اهمیت چهلمین سال انقلاب اسلامی» اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مؤمنان اندک و تنها و غریب بودند به طوریکه از اظهار دیانت خود خجالت می‌کشیدند و در اکثر مواقع مخفیانه عبادت می‌کردند، اما اکنون آوازه اسلام جهان را پر کرده و همه این‌ها به برکت شهدایی است که مشعل هدایت را برای ما برافروختند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک ودیعه بی‌نظیر الهی است، افزود: همانطور که می‌دانیم پایداری و استمرار انقلاب سخت‌تر از پیروزی آن است، اما انقلاب اسلامی در حالی به ۴۰ سالگی می‌رسد که دست‌های این انقلاب به دریای سرخ و دریای مدیترانه باز شده است.

نقدی با بیان اینکه مشابه انقلاب در تاریخ بشر را جز در نهضت بزرگ پیامبر اسلام (ص) و برخی نهضت‌های انبیاء نمی‌توان یافت، ادامه داد: هنر این انقلاب در اعجاز بزرگ و دوام آن است چرا که انقلاب‌های بسیاری به فاصله اندکی از پیروزی به انحراف کشیده شده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حرکتی عظیم و تکرارنشدنی بود که بشریتی که غرق در غلفت و خواب آلودگی بود را حیات دوباره بخشید، تصریح کرد: هر سال با فرارسیدن دهه محرم هزاران مؤمن در خیابان‌های نیویورک برای سید و سالار شهیدان عزاداری می‌کنند و انقلاب تا آنجا پیش رفته است.

معاون فرهنگی سپاه با اشاره به انقلاب سایر کشور‌ها که پس از مدتی با شکست روبه‌رو شدند، خاطرنشان کرد: این در حالیست که انقلاب اسلامی به عنوان یک نمونه نادر ۴۰ سال است که در اوج اقتدار و پیروزی‌های درخشان قرار دارد.

وی با بیان اینکه موج انقلاب اسلامی تا کنون روی نوار پیروزی و پیشرفت بوده و مناطق کلیدی جهان را از دست صهیونیست‌ها خارج کرده است، گفت: بیداری اسلامی در کشور‌های اسلامی موج ایجاد کرده و آمریکایی که دیگر کشور‌ها از ارتش آن در هراسان بودند، امروز تفنگدارانش مثل موش در دست رزمندگان انقلاب اسلامی شلوار‌های خود را خیس می‌کنند.

نقدی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران کشور‌های عراق، سوریه، لبنان، یمن و بخش زیادی از فلسطین را بیدار کرده و به میدان آورده است.

وی با بیان اینکه رژیم آل سعود در حجاز و عربستان گاهی محلات مسکونی داخل شهر را با هواپیمای جنگده بمباران می‌کند، افزود: امروز آمریکا که روزی ذخیره ارزی بالایی داشت گرفتار مشکلات اقتصادی است و به اعتراف خود آن‌ها ۴۰ میلیون نفر از آمریکایی‌ها در فقر مطلق زندگی می‌کنند.

نقدی یادآور شد: امروز آمریکا ۲۱ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و هر روز بر مقدار آن افزوده می‌شود به طوریکه به گفته خود آن‌ها اگر این روند ادامه پیدا کند در سال ۲۰۳۰ به ۳۰ هزار میلیارد دلار رسیده و ناچار به اعلام ورشکستگی و فروپاشی اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا با فروپاشی اجتماعی داخلی روبرو است، عنوان کرد: متأسفانه رسانه‌های ما همه چیز را نمی‌گویند و خجالت می‌کشند به طوریکه آمریکا خوار و خفیف شده و دارند با سحر و جادوی رسانه طوری وانمود می‌کنند که گویی ما شکست می‌خوریم و آن‌ها دارند پیروز می‌شوند.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه الان به طور متوسط روزانه سه نفر در آمریکا کشته می‌شوند، گفت: انقلاب اسلامی ایران آمریکایی‌ها را در منطقه زمین‌گیر کرده و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چراکه تمام ترفند‌های آمریکا شکست خورده است.

وی با بیان اینکه دشمن روی نوار شکست و انقلاب اسلامی ایران روی نوار پیروزی با تمام قدرت در حال حرکت است، اظهار کرد: ایدئولوژی‌های اقتصادی به واسطه رفتار‌های ترامپ از بین رفت.

نقدی با بیان اینکه یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب ما پایان دادن به ۲۵۰۰ سال شاهنشاهی است، تصریح کرد: مشکلاتی که امروز در اقتصاد ایران به وجود آمده مربوط به آدم‌های نفوذی و غلط‌ها و رفتار‌ها و اقدامات نادرست است واگر این عناصر خودفروخته و خودباخته که به دشمن خدمت می‌کنند، با آن‌ها همراهی نکنند تحریم دشمن هیچ اثری بر روی زندگی مردم نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه تحریم دشمن اگر یار داخلی نداشته باشد به نتیجه نخواهد رسید، گفت: آن روزی که تحریم‌ها وارد زندگی مردم شد و خود را نشان داد همان روزی بود که دست‌اندرکاران عنوان کردند ایران در شعب ابی‌طالب است و از آن روز مصیبت‌ها شروع شد.

نقدی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه سعی در پاک کردن عظمت انقلاب اسلامی دارند، اضافه کرد: تاریخ ملت ما تاریخ شاهان نیست، تاریخ انبیاء و بزرگان این سرزمین، چون ابن‌سینا وعین‌القضات است و ما قرار نیست به شاهانی که ذلت‌های بزرگی برای ما آوردند افتخار کنیم چرا که آن‌ها کسانی هستند که قاتلان ائمه ما بودند و چیزی برای افتخار کردن ندارند همچنین از این ۲۵۰۰ سال که حکومت شاهنشاهی بود، ۱۰۶۳ سالش حکومت غیرایرانی‌ها بر ایران بوده که چه جنایت‌هایی فراوانی انجام دادند و باعث انزجار مردم از حکومت شدند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی ۷ هزار سال قدمت دارد، اما ۳۵۰۰ سال آن را در تاریخ از بین برد‌ه‌اند و تاریخ ایران را ۲۵۰۰ سال عنوان می‌کنند، گفت: این تاریخ به دست ظالمان و مستکبران نوشته و تحریف شده است و باید تاریخ را به دست مستضعفان بازنویسی کرد.

نقدی با بیان اینکه انبیاء و علما محور تاریخ هستند، اضافه کرد: رسالت انقلاب ما به درستی انجام شده وهیچ نقصی به آن وارد نیست، آزادی در جامعه ما به معنی واقعی وجود دارد و انقلاب به ما راه را نشان داده و اگر خود بد انتخاب کنیم تقصیر خودمان است.

وی افزود: یکی از بزرگترین خیانت‌های رضاشاه ساخت راه‌آهن بود چرا که آن را برای ملت ایران نساختند و این راه‌آهن‌ها برای انگلیسی‌ها و با پول ملت ایران بود تا انگلیسی‌ها که برای به دست آوردن هند با شوروی درگیر بودند، بتوانند در مقابل شوروی مقاومت کنند.

نقدی با بیان اینکه این خطوط راه‌آهن هیچ سودی برای ملت ما نداشت، گفت: بر اساس آمار ۷۰ درصد مردم در زمان شاه بدون آب آشامیدنی، بهداشت و برق و گاز در روستا‌ها زندگی می‌کردند.

وی با بیان اینکه در زمان شاه ملت ما را در پایین‌ترین طبقه جامعه نگهداری می‌کردند، ادامه داد: در آن زمان سفارت آمریکا در کشور ما ۴۰۰۰ نفر کارمند داشت و این نشان‌دهنده این بود که تمام امور را آمریکایی‌ها اداره می‌کردند و برای ما تصمیم می‌گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار