رئیس شورای شهر همدان، گفت: طرح آرام‌سازی بلوار «ارم» همدان در دست اجرا است و این پروژه یکی از اقدامات مناسب شهرداری است که با اجرای این طرح محور فرهنگی خوبی در همدان ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 08 August 2018

رئیس شورای شهر همدان، گفت: طرح آرام‌سازی بلوار «ارم» همدان در دست اجرا است و با اجرای این طرح محور فرهنگی خوبی در همدان ایجاد خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان، ابراهیم مولوی در آیین تجلیل از خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار افزود: طی یک سال گذشته شورای شهر همدان کمترین چالش را با خبرنگاران و اصحاب رسانه شاهد بود و تعامل و همدلی قابل توجهی بین دو مجموعه وجود داشت.
 
باید برای حرکت رو به جلو سختی ها رو تحمل کنیم

وی به وضعیت اجرای پروژه‌های شهری اشاره کرد و بابیان اینکه برخی پروژه‌های عمرانی کلانشهر‌ها به دلیل کمبود منابع مالی تعطیل شده است، گفت: درست است کمی‌ها و کاستی‌هایی در اقدامات وجود دارد و شهروندان به دنبال اجرای پروژه‌ها با مشکلاتی از جمله ترافیک روبرو می‌شوند، اما برای حرکت رو به جلوی شهر باید سختی‌ها را نیز تحمل کرد.

مولوی اجرای پروژه پیاده راه همدان را موضوع صحبت قرار داد و با اشاره به بازدید وزیر راه از این پروژه گفت: به دلیل عدم اطلاع‌رسانی دقیق در خصوص اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی؛ اطلاعات مسئولان در این خصوص کم است و باید بیشتر اطلاع‌رسانی شود.
 
چهار خیابان باقی مانده منتهی به میدان امام (ره) پیاده راه می شوند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطر نشان ساخت: پیاده‌راه‌سازی چهار خیابان منتهی به میدان امام در سال آینده انجام خواهد پذیرفت.
 
همدان تبدیل به کارگاه عمرانی شده است

مولوی به اقدامات مثبت شهرداری در حوزه عمرانی اشاره و تصریح کرد: با حضور شهردار جوان همدان، این شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

وی از مردم همدان به خاطر وجود مشکلاتی همچون ترافیک، گردوخاک، شلوغی، قطعی برق و مشکلاتی که در حین اجرای پروژه‌ها در سطح شهر رخ می‌دهد، عذرخواهی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار