مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی برای رویداد «همدان ۲۰۱۸» در نظر داریم، گفت: قرار است در این رویداد میزبان نخبگان و مبلغان ۴۰ کشور از سراسر جهان باشیم.
کد خبر: ۶۴۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 08 August 2018
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی برای رویداد «همدان ۲۰۱۸» در نظر داریم، گفت: قرار است در این رویداد میزبان نخبگان و مبلغان ۴۰ کشور از سراسر جهان باشیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی دشتکی در جمع خبرنگاران، محوریت کمیته فرهنگی رویداد همدان ۲۰۱۸ را گردشگری مذهبی و توجه به نخبگان در حوزه دین دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه نخبگان سفیران فرهنگی خوبی هستند، درنظر داریم برای معرفی ظرفیت‌های این استان از هر کشور دو تا سه نفر را در همایش تبیین جایگاه استان میزبان باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: معرفی شخصیت‌های استان با هدف تبیین انقلاب اسلامی در بحث مبارزه با ترور و تروریست با استفاده از تولیدات هنری از دیگر برنامه‌های ما در رویداد ۲۰۱۸ است.

دشتکی در بخش دیگری از سخنانش به فرارسیدن روز خبرنگار اشاره کرد و ادامه داد: هر کسی در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کند، باید شجاعت داشته باشد و جز از خدا نترسد چرا که تبلیغ و اطلاع‌رسانی مهمترین وظایف انبیاء الهی است.

وی یادآور شد: براساس بیان توحیدی و نگاه قرآن خبرنگاران و کسانی‌که در عرصه اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند پراهمیت‌ترین شغل را دارند.

وی با تأکید بر اینکه تحریم‌ها از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشت و جبهه کفر همیشه با استفاده از روش‌های مختلف درصدد خدشه‌دار کردن جایگاه رهبر انقلاب و ارزش‌های ماست، تصریح کرد: اگر کمی دقت کنیم می‌بینیم که گسترده کردن تحریم‌ها ترس و اوج ذلت آمریکا را نشان می‌دهد، همانگونه که می‌دانید هر موجودی از ترس به طرف مقابل خود حمله می‌کند و حرکت امروز آمریکا همان ترس و فروپاشی و خطر افتادن منافع خود را نشان می‌دهد.

دشتکی با اشاره به اینکه با رعایت سه رکن اساسی، اعتقادات، احکام و اخلاقیات هیچ ناعدالتی رخ نمی‌دهد، گفت: انقلاب اسلامی پرچمدار هدایت جهان به سوی حق است و خوشبختانه هوشمندی که مقام معظم رهبری در مدیریت دارند، بی‌نظیر بوده و همین موضوع است که عصبانیت جهان کفر برانگیخته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار