مدیر دفتر پرستاری همدان از میزبانی همدان در مسابقات ورزشی پرستاران کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از ۲۳ تا ۲۷ مردادماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 06 August 2018
مدیر دفتر پرستاری همدان از میزبانی همدان در مسابقات ورزشی پرستاران کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از ۲۳ تا ۲۷ مردادماه برگزار می‌شود.
 
به گزارش فارس، فاطمه شیرانی از میزبانی همدان در مسابقات ورزشی پرستاران کشور خبر داد و اظهار کرد: ۲۳ تا ۲۷ مردادماه امسال جشنواره ورزشی پرستاران کشور در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نهمین دوره المپیاد ورزشی پرستاران کشور تقریباً ۶۰۰ پرستار به رقابت با هم می‌پردازند، گفت: با توجه به اینکه همدان امسال به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های آسیایی انتخاب شده در معرفی هرچه بیشتر این شهر تلاش کرده و درخواست میزبانی این مسابقات را دادیم.

مدیر دفتر پرستاری همدان با بیان اینکه از طریق نظام پرستاری استان درخواست برگزاری این مسابقات در همدان داده شد، افزود: هماهنگی لازم برای اسکان پرستاران و برگزاری هر چه بهتر مسابقات در سالن‌های ورزشی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۴ هزار کادر پرستاری استان میزبان ورزشکاران سراسر کشور در همدان خواهند بود، بیان کرد: ورزشکاران پرستار در رشته‌های دارت، والیبال، شنا، فوتسال، بسکتبال، آمادگی جسمانی و ... رقابت خواهند کرد.

شیرانی با اشاره به اینکه در برگزاری این مسابقات میزبان رئیس نظام پرستاری کشور هستیم، به حضور دکتر حضرتی؛ معاون پرستاری وزارت بهداشت و تیم همراهش نیز اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار