رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای همدان از ساماندهی ۹۰۰ مرکز فست‌فود در همدان از ابتدای تیرماه تا پایان مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 06 August 2018
رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای همدان از ساماندهی ۹۰۰ مرکز فست‌فود در همدان از ابتدای تیرماه تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش فارس، حسینعلی نوروزی از اجرای طرح «ارتقای وضعیت بهداشتی مراکز عرضه مواد غذایی» از ابتدای تیرماه تا پایان مهرماه خبر داد و اظهار کرد: در قالب این طرح فست فود‌های استان ساماندهی می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت ۹۰۰ فروشگاه عرضه مواد غذایی در قالب فست‌فودی در سطح استان، گفت: از این تعداد ۴۳۰ مرکز فست‌فودیدر شهر همدان فعال است.

رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای همدان با تاکید به اینکه با اجرای این طرح به وضعیت مراکز عرضه مواد غذایی بیشتر رسیدگی خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: عمده مشکلات این مراکز در خصوص رعایت بهداشت فردی، تجهیزات و مواد غذایی است.

وی با اشاره به اینکه طرح «ارتقای وضعیت بهداشتی مراکز عرضه مواد غذایی» به مدت چهار ماه اجرایی می‌شود، افزود: ۱۲۰ بازرس بهداشتی از ابتدای تیرماه تا پایان مهرماه به اجرای این طرح می‌پردازند.

نوروزی هدف از اجرای طرح را بالا بردن سطح دانش و آگاهی متصدیان از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی عنوان کرد و گفت: در خصوص سالم‌سازی سبزیجات، نحوه شست شوی دست‌ها و آشنایی مردم و متصدیان با سامانه شکایات بهداشتی ۱۹۰ آموزش‌هایی را ارائه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از هر فست‌فودی در طول اجرای طرح ۶ بار بازدید خواهیم کرد، افزود: در طول این مدت چه در شیفت کاری و چه در غیر شیفت کاری، بازرسی‌ها را در برنامه داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار