بیست و نهمین دوره رقابت‌های ورزشی دختران سراسر کشور در مقطع متوسطه عصر یکشنبه با معرفی تیم‌های برتر در همدان پایان یافت.
کد خبر: ۶۳۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 06 August 2018
بیست و نهمین دوره رقابت‌های ورزشی دختران سراسر کشور در مقطع متوسطه عصر یکشنبه با معرفی تیم‌های برتر در همدان پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات و در چهار رشته توپی فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال مقطع متوسطه اول، یک هزار و ۴۸۴ دانش آموز ورزشکار در قالب ۱۰۶ تیم با هم رقابت کردند.
در رشته فوتسال تیم کرمان مقام اول را کسب کرد، تیم اصفهان دوم شد و تیم کرمانشاه مقام سوم را به خود اختصاص داد، در رشته بسکتبال تهران مقام اول را بدست آورد، اصفهان مقام دوم و خراسان رضوی مقام سوم را از آن خود کرد.

در رشته والیبال هم اصفهان مقام اول، البرز مقام دوم و تهران مقام سوم را به خود اختصاص دادند و در رشته هندبال هم استان فارس اول شد، استان اصفهان مقام دوم و خراسان رضوی مقام سوم را کسب کردند.

در این مسابقات کاپ اخلاق به ترتیب به تیم شهرستان‌های تهران در رشته فوتسال، استان فارس در رشته بسکتبال، کرمانشاه در رشته والیبال و در رشته هندبال به استان همدان تعلق گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیر در آیین اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی سراسر کشور گفت: در چند روز گذشته شاهد حضور گرم دانش آموزان بودیم و اگر برخی از تیم‌ها موفق به پیروزی نشدند باید از آن به عنوان پلی برای پیروزی‌های آینده استفاده کنند.
 
محمد پورداود با تقدیر از دختران مستعد شرکت کننده در این رقابت‌ها خطاب به آن‌ها گفت: شما الگو‌های قهرمانی آسیا و جهان خواهید شد.

وی ابراز امیدواری کرد: دانش آموزان در زمینه‌های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی در عرصه‌های ملی و بین المللی صاحب مدال‌های رنگارنگ شوند.

مسابقات دختران علاوه بر همدان در شهر‌های زنجان، رامسر و چهار محال بختیاری برگزار می‌شود که ۲۰۴ دانش آموز دختر از استان همدان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

این سومین بار است که همدان در بخش دختران میزبان این رقابت‌ها است و پیش از این همدان در سال‌های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۷ میزبانی بخش دختران این مسابقات را بر عهده داشته است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار