رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان خواستار تسریع در ایجاد پارک دارویی در بوستان ارم شد.
کد خبر: ۶۳۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 06 August 2018
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان خواستار تسریع در ایجاد پارک دارویی در بوستان ارم شد.

به گزارش فارس، رئیس و اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان به همراه مدیران شهرداری از پارک‌های سطح شهر بازدید میدانی داشته و موارد را مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید کامران گردان وضعیت آبیاری فضای سبز و ارائه کیسه‌های زباله در پارک‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه از فضا‌های سبز و پارک‌ها مخصوصا در فصل تابستان استفاده زیادی می‌شود بر این اساس از وضعیت و مشکلات خدمات شهرداری، اسکان، سرویس و نظافت پارک‌ها بررسی میدانی صورت گرفت.

وی با اشاره به گردشگر بودن شهر همدان اظهار کرد: بر این اساس باید به فضا‌هایی که بیشتر مورد استفاده شهروندان و مسافران قرار می‌گیرد توجه بیشتری شود چراکه ایجاد جاذبه در ماندگاری مسافران و جذب آن‌ها و تبلیغ همدان بسیار موثر است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان افزود: در مجموع فضا‌های سبز و پارک‌ها از نظر نظافت و بهداشتی وضعیت مطلوبی دارند و تا حدودی کم و کاستی وجود دارد.

وی خواستار اصلاح برخی موارد در پارک‌ها شد و بیان کرد: نیاز به گسترش بعضی قسمت‌های پارک‌ها، راه‌اندازی مجدد آب‌نمای بوستان ارم، اضافه کردن سرویس بهداشتی به ویژه توالت فرنگی برای معلولان، تسریع در نصب روشنایی‌ها و تسریع در ایجاد پارک دارویی در فضای پیش‌بینی شده در بوستان ارم از برخی موارد مورد نیاز است.

گردان به قسمت‌هایی از پارک‌ها که به حالت مخروبه درآمده‌اند نیز اشاره کرد و ادامه داد: لازم است این نقاط پاکسازی شده و در راستای توسعه فضای سبز اصلاح و ترمیم شود.

وی با تأکید بر امحای دیوار نویسی‌ها و نوشته‌های نامتعارف دیوار‌های سطح شهر، خاطرنشان کرد: توجه به مباحث عمرانی پارک‌های سطح شهر ضروری است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه ایجاد بستر‌های گردشگری از ضروریات رونق صنعت گردشگری است، یادآور شد: توجه به تمام جوانب در حوزه گردشگری لازم است.

وی با اشاره به اقامه نماز در پارک‌ها و فضا‌های سبز شهر طی ایام تابستان، اظهار کرد: قسمت نمازخانه‌های خواهران نباید بسته باشد؛ جلوی فرهنگسرای پیشکسوتان سایبان نصب شده و فضای انباری نیز برای نگهداری وسایل برگزاری نماز جماعت پارک‌ها ایجاد شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار