رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان از درخشش کمانداران همدانی در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 04 August 2018

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان از درخشش کمانداران همدانی در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش فارس، حمیدرضا یاری با بیان اینکه هفته نخست لیگ برتر تیر و کمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان با انجام ۱۳ دیدار در سایت تیروکمان پیگیری شد، اظهار کرد: این هفته از مسابقات در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان با انجام ۱۳ دیدار به میزبانی هیات کیش، نفت امیدیه و هیات همدان در سایت تیروکمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در بخش ریکرو بانوان امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان سه بر دو پاکان البرز را شکست داد، ادامه داد: همچنین در ریکرو مردان امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با همین نتیجه برابر فولاد مبارکه سپاهان به برتری رسید.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان تصریح کرد: در کامپوند بانوان نیز امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان چهار بر یک هیات اصفهان را شکست داد.

وی عنوان کرد: در جدول رده‌بندی هفته نخست لیگ برتر تیروکمان و در بخش ریکرو بانوان کمانداران پایتخت با پنج امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، هیات کیش با چهار امتیاز و امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با سه امتیاز در رده دوم و سوم قرار دارند.

یاری بیان کرد: در ریکرو مردان هم پاس قوامین با پنج امتیاز در جایگاه نخست ایستاده است و کمانداران پایتخت با چهار امتیاز و امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با سه امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

وی گفت: در کامپوند بانوان نیز مس کرمان با پنج امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و سولار پلیمر البرز با پنج و امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با چهار امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار