نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ظهرامروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی یکی از شئون تقوا را دشمن‌شناسی اعلام کرد.
کد خبر: ۶۳۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 03 August 2018
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ظهرامروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی یکی از شئون تقوا را دشمن‌شناسی اعلام کرد.

به گزارش تابناک همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی با بیان اینکه مسئولان نظام برای حل مشکلات کشور در تلاش هستند که باید هر چه سریعتر این امر به نتیجه برسد، گفت: در این مسیر مردم باید آگاهانه عمل کرده و با پشتیبانی از دولت اجازه فتنه به دشمنان را ندهند.

وی با بیان اینکه مردم با شناخت از اهداف شوم دشمنان نظام، فریب فراخوان افراد ضد انقلاب، معاندان و بدخواهان نظام را نخورند، افزود: ما مخالف گرانی هستیم و مسئولان باید برای رفع آن تلاش کنند.

امام جمعه همدان گفت: شرایط و اوضاع و احوال یک روز ایجاب می‌کند تجمع نسبت به مشکلات از سمت ارزشی‌ها و طلاب انجام شود و روزی اقتضا این است که از روش‌های دیگری برای اعتراض به گرانی استفاده شود که دشمن سوء استفاده نکند.

آیت الله محمدی، به طرح سئوال از رئیس جمهور نیز اشاره کرد و با بیان اینکه باید مراقب توطئه دشمن بود، گفت: دشمنان با ایران اسلامی مشکل دارند و هر روز دنبال یک توطئه برای این کشور هستند.

وی ادامه داد: از سالی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده هر سال یک انتخابات برگزار شده است و در این شرایط دشمنان، ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان با تاکید بر اهمیت حقوق بشر گفت: حقوق بشر در قدم اول مستلزم شناخت دقیق بشر است و اینکه موضوع بحث مشخص شود و آیا واضعان حقوق بشر انسان را می‌شناسند یا خیر؟ چرا که انسان‌شناسی و ویژگی‌های او امری بسیار مهم است.

طه‌محمدی ادامه داد: امروز مسئله حقوق بشر ابزاری در دست جهانخواران و مستکبران شده که هر ملتی به منویات آن‌ها توجه نکند را محکوم به نقض حقوق بشر می‌کنند.
 
وی افزود: اولین حق انسان دین اوست و هیچ کس حق ندارد به سبب اعتقاد کسی را مواخذه کند که قرآن فرموده «لا اکراه فی الدین» و از قضا مشکل مستکبران با ما هم به سبب دینمان است.
 
طه‌محمدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه قطع رحم باعث کوتاهی عمر و از بین رفتن زندگی می‌شود، تأکید کرد: باید همواره به همنوعان کمک کنیم و رسیدگی به خویشاوندان و نیازمندان را جدی بگیریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار