مدیرعامل خانه مطبوعات همدان جزئیات برنامه‎‌های هفته خبرنگار را اعلام کرد و برگزاری دوره آموزشی رایگان کارآموزی کوهپیمایی، دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، نمایشگاه عکس خبری و مسابقات ورزشی را از مهمترین برنامه‌ها دانست.
کد خبر: ۶۳۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 01 August 2018

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان جزئیات برنامه‎‌های هفته خبرنگار را اعلام کرد و برگزاری دوره آموزشی رایگان کارآموزی کوهپیمایی، دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، نمایشگاه عکس خبری و مسابقات ورزشی را از مهمترین برنامه‌ها دانست.

به گزارش تابناک همدان، مهرداد حمزه ضمن تبریک روز خبرنگار به تلاشگران این عرصه، افزود: از آن جا که خبرنگاران یک سال در عرصه اطلاع‌رسانی تلاش کرده و به دنبال رفع دغدغه‌های جامعه هستند، به منظور پاسداشت این زحمات، برنامه‌های روز خبرنگار در قالب یک هفته برگزار می‌شود.

وی عطرافشانی مزار شهدا را نخستین برنامه هفته گرامیداشت روز خبرنگار دانست و گفت: این برنامه ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه ۱۱ مردادماه خواهد بود که اهالی رسانه بر سر مزار شهید سرلشگر حاج حسین همدانی تجمع خواهند کرد.


همایش پیاده‌روی روز خبرنگار برگزار می‌شود

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان حضور اصحاب رسانه در نماز جمعه را یکی دیگر از برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: خبرنگاران همدان در روز جمعه ۱۲ مردادماه به همراه خانواده می‌توانند در همایش پیاده‌روی خانوادگی حضور یابند.

وی ادامه داد: همایش پیاده‌روی روز خبرنگار ساعت ۶:۳۰ صبح از میدان قائم (عج) به سمت مجتمع تفریحی ـ. توریستی عباس‌آباد با مشارکت شرکت سیاحتی علیصدر برگزار می‌شود.

حمزه از برگزاری نمایشگاه عکس خبری خبر داد و گفت: این نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۳ مردادماه در مجتمع فرهنگی عین‌القضات همدان افتتاح خواهد شد.

وی از برگزاری چند مسابقه ورزشی ویژه آقایان و خانم‌های خبرنگار خبر داد و افزود: مسابقه تیراندازی و تیراندازی با کمان در دو سالن شهید شمسی‌پور واقع در سعیدیه و سالن تیراندازی در ورودی بیمارستان بعثت برگزار می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان دیدار با نماینده، ولی فقیه در همدان و برپایی نمایشگاه عکس در پیاده‌راه بوعلی را از دیگر برنامه‌های هفته خبرنگار برشمرد.

برگزاری جنگ شادی در مجتمع فرهنگی و هنری عین‌القضات

وی جنگ شادی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و تصریح کرد: این مراسم ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه ۱۵ مردادماه در مجتمع فرهنگی و هنری عین‌القضات برگزار خواهد شد.

حمزه از برگزاری آئین پاسداشت روز خبرنگار در روز ۱۷ مردادماه خبر داد و گفت: این برنامه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهدای استانداری با حضور استاندار، مدیران استان، روابط عمومی‌ها، مدیران مسؤول رسانه‌ها و خبرنگاران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهدای نمادین خون از سوی اصحاب رسانه در روز ۱۶ مردادماه گفت: اردوی یک روزه داخل استانی به شهرستان ملایر از دیگر برنامه‌های هفته خبرنگار است که پایان‌بخش مراسم هفته خبرنگار خواهد بود.
 
حمزه با اشاره یه آیین اصلی روزخبرنگار، خاطر نشان ساخت: این مراسم با حضوراستاندار و مدیران روابط عمومی ها،مدیران مسئول،سرپرستان،سر دبیران،خبرنگاران ،نویسندگان و عکاسان در سالن شهدای استانداری برگزاز خواهد شد.

برگزاری دوره آموزشی رایگان کارآموزی کوهپیمایی

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان یادآور شد: هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان نیز به مناسبت هفته خبرنگار یک دوره کلاس رایگان کارآموزی کوهپیمایی (با اعطای مدرک رسمی فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران) برای خبرنگاران آقا و خانم برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: تاریخ برگزاری این کلاس ۲۵ و ۲۶ مردادماه است که خبرنگاران علاقه‌مند به شرکت در این دوره آموزشی حداکثر تا تاریخ ۱۸ مردادماه ۹۷ باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حمزه به مراحل ثبت‌نام در این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: علاقمندان باید به پورتال فدارسیون کوهنوردی کشور به آدرس www.mfsi.ir مراجعه و به بخش «عضویت در فدراسیون» و وارد کردن اسکن عکس پرسنلی، کارت ملی، شناسنامه و نمونه امضا رجوع کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از طریق رایانه مقدور بوده و با تلفن همراه میسر نیست، افزود: پس از ثبت‌نام در پورتال فدراسیون، ارسال نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره تماس و نام رسانه به آی دی @kiyanooshr ارسال شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با اشاره به اینکه در نهایت تاییدیه لیست خبرنگاران ثبت‌نامی از طریق خانه مطبوعات استان همدان مبنی بر عضویت در این تشکل صنفی اعلام می‌شود، افزود: مربی کلاس رضوان سلماسی (مسوول کمیته کوهنوردی بانوان هیات کوهنوردی همدان) و مربی کلاس مسعود علیپور (مسوول کارگروه مربیان هیات کوهنوردی همدان) است.


وی در پایان سخنانش موضوع ارتقای آموزش در بین خبرنگاران را نیز امری مهم قلمداد کرد و گفت: دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای مطابق با استاندارد‌های روز نیز پس از هفته خبرنگار برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار