مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به پایان یافتن اولین دوره بین المللی مهارت افزایی راهنمایان گردشگری در استان همدان گفت: دوره‌های گردشگری از مهمترین اولویت‌های این اداره کل است.
کد خبر: ۶۳۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 30 July 2018

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به پایان یافتن اولین دوره بین المللی مهارت افزایی راهنمایان گردشگری در استان همدان گفت: دوره‌های گردشگری از مهمترین اولویت‌های این اداره کل است.گردشگری از اولویت‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای استان/فرهنگ مهارت آموزی باید در سبد مطالعه خانواده‌ها و جوانان قرار گیرد


به گزارش تابناک همدان، وهب مختاران افزود: با توجه به انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعددی در این حوزه با همکاری سایر ارگان‌ها و نهاد‌ها برگزار می‌شود.

وی ضمن تشکر از مدیریت بنیاد توسعه گردشگری آسیا برای برگزاری دوره‌های آموزشی برگزار شده اعلام داشت: کیفیت آموزش‌های ارائه شده و استفاده از تکنولوژی‌های آموزشی در دوره اخیر از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.

مختاران خاطر نشان ساخت: دوره بین المللی مهارت افزایی راهنمایان گردشگری از ۲۸ تیر تا ۳ مرداد در همدان با حضور راهنمایان گردشگری از سراسر کشور برگزار شد و این آموزش‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بود.

وهب مختاران با تاکید بر اینکه فرهنگ مهارت آموزی باید در سبد مطالعه خانواده‌ها و جوانان قرار گیرد، افزود: افراد جویای کار بسیار، اما افراد متخصص و با مهارت کم داریم و همواره باید جوانان را به سمت و سوی مهارت آموزی سوق دهیم.

وی با اشاره به پیش رو بودن دو رویداد مهم بین المللی گردشگری در همدان، تصریح کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان آمادگی همکاری و برگزاری دوره‌های تخصصی گردشگری را جهت بالا بردن دانش گردشگری در استان را دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در پایان خاطرنشان ساخت: به دنبال آن هستیم که همدان به مرکز بین المللی آموزش گردشگری تبدیل شود و بتوانیم میزبان رویداد‌های آموزشی بین المللی در استان باشیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار