رقابت‌های پرش با اسب جام 'اکباتان' با حضور ۶۸ سوارکار از باشگاه‌های همدان و سنندج به میزبانی همدان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 22 July 2018
رقابت‌های پرش با اسب جام 'اکباتان' با حضور ۶۸ سوارکار از باشگاه‌های همدان و سنندج به میزبانی همدان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رئیس هیات سوارکاری همدان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این پیکار‌ها سوارکاران در رده‌های وارم آپ، اسب مبتدی، سوار مبتدی، رده E، مالکین غیر حرفه ایی، رده آزاد با ارتفاع ۱۰۵ سانتیمتر، رده D۱ و C۱ و رده تیمی با هم به رقابت پرداختند.

سید وحید برقعی اظهار داشت: در رده تیمی این مسابقات تیم اکباتان با حضور ابوالفضل افتخاری، علیرضا علیزاده و رضا شکری مقام قهرمانی را به خود اختصاص دادند، تیم خوشه طلایی دوم شد و مقام سوم به تیم اتحاد رسید.

وی اضافه کرد همچنین در رده مالکین غیر حرفه‌ای حسین موفق با اسب 'بوی وات' از باشگاه اکباتان اول شد، مائده صحراکار با 'ویرداد' و سینا کلامی با 'اندیام' ازباشگاه اویسینا به ترتیب دوم و سوم شدند.

برقعی خاطرنشان کرد: همچنین در رده ۱۰۵ آزاد ابوالفضل افتخاری مقام نخست را به خود اختصاص داد، میلاد غلامی دوم شد و علیرضا بختیاری در جای سوم قرار گرفت.

وی یادآور شد: در رده D۱ ابوالفضل افتخاری با اسب 'پاییزان' از اکباتان، علیرضا بختیاری با 'اندی' از اویسینا و میلاد غلامی با 'دنیا' از باشگاه دریا به ترتیب اول تا سوم شدند.

رئیس هیات سوارکاری همدان افزود: در رده C۱ آزاد مقام نخست به علیرضا بختیاری با اسب 'زاوال' از باشگاه اویسینا رسید، علیرضا علیزاده با اس 'ادیلیک' از باشگاه اکباتان دوم شد و سکوی سوم این رده به محسن حدادیان با اسب 'سورن' از باشگاه آذرخش رسید.

قضاوت این رویداد بر عهده مهتا شوشتری به عنوان سرداور به همراه مهدی نوروزی بود و سرکلانتر میدان نیز امین عظیمی با همراهی عرفان نمدی بودند.

همچنین طراحی مسیر مسابقات اولین دوره جام اکباتان توسط ایلیا محمدی صورت گرفت.

در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار