مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با حضورهیات همراه در سفر یکروزه به شهر مجن ضمن بررسی ظرفیت‌های آن شهر دستور لازم جهت حمایت و ایجاد اشتغال پایدار از کارگاه‌ها و طرح‌های این شهر را صادر نمود.
کد خبر: ۶۳۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 22 July 2018

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با حضورهیات همراه در سفر یکروزه به شهر مجن ضمن بررسی ظرفیت‌های آن شهر دستور لازم جهت حمایت و ایجاد اشتغال پایدار از کارگاه‌ها و طرح‌های این شهر را صادر نمود.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی صندوق کار آفرینی امید، در این سفر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به همراه محمدی مدیرکل دفتر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، چتری مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان، پهلوری مدیر صندوق استان گلستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، از کارگاه‌ها و طرح‌های اشتغال شهر مجن از توابع شهرستان شاهرود بازدید نمودند.

 مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ابتدای این سفر از کارگاه بافت فرش در پایگاه بسیج ثامن الائمه وهمچنین کارگاه سرای محله بال مرزی بازدید کرد. 

در ادامه این سفر جلسه کارگروه اشتتغال در شهرداری مجن با حضور اعضاء و مدعوین تشکیل گردید و نوراله زاده ضمن بررسی درخواست‌های حضار در جلسه و تشریح اهداف و عملکرد صندوق در سطح کشور مطالبی را پیرامون تخصیص مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال جهت ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری جوانان شهر مجن، افزایش زمان تنفس تسهیلات پرداختی با توجه به سرمازدگی سالانه، اخذ تضامین از متقاضیان بدون انتقال یارانه و کسر حقوق و تعهد محضری، عدم واریز تسهیلات بصورت LC، آموزش به یک یا دو نفر از اهالی جهت ثبت نام در سامانه کارا، پرداخت تسهیلات به یک نفر در زمینه تولید عسل - تولیدگل محمدی -تولید آب معدنی - بسته بندی نان و شبکه توزیع آن، جهت رفع مشکلات و موانع و تسریع در پرداخت تسهیلات متقاضیان بیان نمود.
 
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان نیز در این جلسه به بیان عملکرد صندوق در سنوات گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال و همچنین تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری از محل صندوق توسعه ملی در دولت تدبیر و امید پرداخت و آمادگی خود را درخصوص پذیرش متقاضیان تسهیلات اعلام نمود.
 
نوراله زاده در پایان این سفر از منطقه توریستی و گردشگری آبشار مجن بازدید و ضمن بررسی فرصت‌های شغلی موجود در این منطقه و تعداد گردشگر ها، با توجه به آب و هوای بسیار مطلوب این منطقه پیشنهاد داد این شهر بعنوان شهر بدون کولر در کشور شناخته و مطرح گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار