کد خبر: ۶۳۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 22 July 2018

️در روز‌های اخیر کارناوال تبلیغات شهری همدان_۲۰۱۸ در قالب بیلبورد‌های تبلیغاتی به شهر تبریز رسید.

این در حالی است که هنوز تبلیغ تبریز ۲۰۱۸ شعار تابلو‌های تبلیغاتی این شهر است و حالا پس از آغاز تبلیغات شهری در تبریز شهروندان این شهر نسبت به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رویداد‌های گردشگری همدان ۲۰۱۸ ترغیب شده اند.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از کمیته اطلاع رسانی همدان  ۲۰۱۸ مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: در حال حاضر بیلبورد تبلیغاتی رویدادهمدان ۲۰۱۸ در ایل_گلی تبریز نصب شده است و البته موارد دیگر تبلیغات در این کلانشهر در دست انجام است.

علی مالمیر افزود: قطار‌های رجاء در مسیر کلان شهر‌های مشهد، تبریز، اهواز، شیراز، یزد و همدان نیز برای نخستین بار در تاریخ گردشگری همدان میزبان تبلیغات همدان ۲۰۱۸ خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از تبلیغات داخل استانی و کشوری رویداد همدان ۲۰۱۸ خبر داد و گفت: قطار‌های رجاء در مسیر کلان شهر‌ها برای نخستین بار میزبان تبلیغات همدان ۲۰۱۸ خواهند شد.

مالمیر با اشاره به تبلیغات کشوری رویداد همدان ۲۰۱۸ اظهار کرد: پس از طراحی پوستر همدان ۲۰۱۸ توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان و همکاری سازمان زیباسازی، بیلبورد‌های شهر میزبان این اثر شدند.

وی ادامه داد: پس از اجرای تبلیغات همدان ۲۰۱۸ در ۸۲ نقطه مترو تهران، به زودی و به همت سازمان میراث فرهنگی قطار‌های رجاء در مسیر کلان شهر‌های مشهد، تبریز، اهواز، شیراز، یزد و همدان نیز برای نخستین بار در تاریخ گردشگری همدان میزبان تبلیغات همدان ۲۰۱۸ خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان یادآور شد: بیلبورد‌های تبلیغاتی رویداد همدان ۲۰۱۸ به منظور تبلیغات گردشگری و معرفی این رویداد در سطح گسترده کشوری در کلان شهر‌های بزرگ کشور همانند، تهران، مشهد، رشت، انزلی، تبریز و اصفهان از هفته آینده به اجرا در خواهند آمد.

وی اضافه کرد: با تبلیغات گسترده امیدواریم بتوانیم این رویداد و جاذبه‌های گردشگری همدان را در سطح کشور معرفی کنیم تا گردشگری همدان بتواند در مسیر اصلی خود قرار گیرد.

مالمیر بیان کرد: تبلیغات این چنینی در سطح کشور، برای نخستین بار است که رخ می‌دهد و ما هر چه بیشتر و محکمتر در این مسیر گام خواهیم برداشت.

وی با اشاره به تبلیغات همدان ۲۰۱۸ در جاده‌های پرتردد و چند مسیر پرتردد قطار خاطرنشان کرد: در تابستان امسال نیز در اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف به تبلیغات رویداد همدان ۲۰۱۸ پرداخته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار