فرماندار تویسرکان گفت: تویسرکان با راه اندازی دو شرکت جدید تولید دارو به قطب تولید داروی غرب کشور تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۶۳۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 21 July 2018
فرماندار تویسرکان گفت: تویسرکان با راه اندازی دو شرکت جدید تولید دارو به قطب تولید داروی غرب کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش تسنیم، حبیب مومیوند اظهار داشت: در حال حاضر شرکت تولید داروی فاران شیمی با تولید دارو‌های مهم و اثر گذار در شهرستان تویسرکان در حال فعالیت است و در آینده‌ای نزدیک شاهد آغاز به کار شرکت‌های تولید داروی "تدبیر دارو" و "هگمتان دارو" در تویسرکان خواهیم بود.

وی افزود: همچنین تویسرکان از شرکت تولید تجهیزات بیمارستانی و ست سرم برخوردار است که در کنار سه شرکت تولید دارو به تبدیل شدن تویسرکان به یک قطب اثر گذار در حوزه تولید ملزومات درمانی در غرب کشور کمک می‌کند.

فرماندار تویسرکان از تلاش برای راه اندازی شرکت الیاف سازان با برآورد اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان در تویسرکان خبر داد و بیان کرد: همچنین مراحل اجرایی شرکت تولید" مهان کاغذ" با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی گفت: تویسرکان م. اکنون در زمینه جذب تسهیلات اشتغالزای روستایی، رتبه اول استان همدان را در اختیار دارد و در جذب تسهیلات طرح اشتغال فراگیر نیز از شهرستان‌های پیشروی استان به حساب می‌آید.

مومیوند با بیان اینکه تمرکز بر روی ایجاد و توسعه صنایع کوچک و متوسط می‌توان بخش اشتغالزایی تویسرکان را متحول کند، افزود: تعداد اشتغال صنعتی در شهرستان تویسرکان در سه سال گذشته تنها ۸۰۰ نفر بود، اما اکنون این تعداد به دو برابر افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار