رئیس اتحادیه قصابان همدان از عرضه گوشت به نرخ دولتی خبر داد و گفت: گوشت دولتی با تفاوت ۱۱ هزار تومانی در ۵ قصابی شهر همدان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۶۳۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 19 July 2018
رئیس اتحادیه قصابان همدان از عرضه گوشت به نرخ دولتی خبر داد و گفت: گوشت دولتی با تفاوت ۱۱ هزار تومانی در ۵ قصابی شهر همدان توزیع می‌شود.

به گزارش تسنیم، اکبر سپهری وفا اظهار داشت: در حال حاضر گوشت مخلوط گوسفندی کیلویی ۴۶ و نرمه گوسفندی کیلویی ۶۱ هزار تومان در شهر همدان به فروش می‌رسد.

وی افزود: گوشت مخلوط گوساله هم کیلویی ۴۴ و نرمه گوساله کیلویی ۴۹ تومان در قصابی‌های شهر همدان به فروش می‌رسد.

سپهری وفا بیان کرد: گران شدن گوشت از اسفند ۹۶ آغاز شد به طوری که نرخ مخلوط گوسفندی از کیلویی ۴۰ هزار تومان به ۴۸ هزار رسید و در روز‌های گذشته با جلوگیری از خروج بی‌رویه دام از استان با کاهش ۲ هزار تومانی در هر کیلو روبرو شد.

رئیس اتحادیه قصابان همدان بیان کرد: نرخ گوشت عرضه‌شده در همدان با سایر استان‌ها تفاوت زیادی ندارد و اگر جایی بیش از نرخ‌های اعلام‌شده، اقدام به فروش کند، تخلف کرده است.

سپهری وفا از عرضه نخستین محموله گوشت به نرخ دولتی تا دو سه روز آینده هم خبر داد و گفت: با هماهنگی سازمان صنعت و معدن قرار است در ۵ قصابی شهر همدان گوشت دولتی با تفاوت ۱۱ هزار تومانی در هر نوع عرضه شود به طوری که مخلوط گوسفندی کیلویی ۳۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی اعلام کرد: ۵ مکان برای توزیع گوشت دولتی به سازمان صنعت و معدن پیشنهاد داده‌شده که شامل قصابی‌های واقع در خیابان صدف ـ. روبروی مسجد امیرالمؤمنین (ع)، میدان فردوسی- ابتدای خیابان شیر سنگی، خیابان شکریه -کوچه مسجدالنبی (ص)، سبزه‌میدان -بازار اسکندریه و کوی خضر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار