بخشدار پیرسلمان اسدآباد گفت: هیچ‌یک از روستا‌های بخش پیرسلمان دارای مشکل آب شرب نبوده و به روستایی آبرسانی سیار نداریم.
کد خبر: ۶۳۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 18 July 2018
بخشدار پیرسلمان اسدآباد گفت: هیچ‌یک از روستا‌های بخش پیرسلمان دارای مشکل آب شرب نبوده و به روستایی آبرسانی سیار نداریم.

به گزارش ایسنا، محسن عزیزی افزود: از ۳۱ روستای بخش پیرسلمان ۷ روستا تحت پوشش آبفار نیست که در این روستا‌ها نیز موردی از آبرسانی سیار وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ روستای بخش پیرسلمان تحت پوشش آبفار هستند، ادامه داد: امسال از محل روستا‌های فاقد دهیاری برای ۳ روستای بخش پیرسلمان که تحت پوشش آبفار نیستند، در راستای تعمیر و بازسازی منبع آب و آب شرب اعتبار درنظر گرفته شده است.

عزیزی در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری بهسازی ۱۴ روستای بخش پیرسلمان ظرف یک‌ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: بهسازی این تعداد روستا در راستای فاز جدولگذاری در دست اجرا بوده و پس از اتمام کار فاز زیرسازی توسط بنیاد مسکن اجرا خواهد شد.

وی میزان اعتبار بهسازی ۱۴ روستای بخش پیرسلمان را ۳۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز بهسازی ۱۶ روستای بخش شامل جدولگذاری، زیرسازی، بتن‌ریزی، شن‌ریزی، لکه‌گیری و آسفالت معابر صورت گرفت و در ۹ روستا نیز با همکاری دهیاری‌ها ۳ هزار متر جدولگذاری از محل اعتبارات دهیاری‌ها با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیون تومان انجام شد.

به هیچ‌یک از روستاهای بخش پیرسلمان آبرسانی سیار نمی‌شود
بخشدار پیرسلمان اسدآباد گفت: هیچ‌یک از روستاهای بخش پیرسلمان دارای مشکل آب شرب نبوده و به روستایی آبرسانی سیار نداریم.

محسن عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: از 31 روستای بخش پیرسلمان 7 روستا تحت پوشش آبفار نیست که در این روستاها نیز موردی از آبرسانی سیار وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه 24 روستای بخش پیرسلمان تحت پوشش آبفار هستند، ادامه داد: امسال از محل روستاهای فاقد دهیاری برای 3 روستای بخش پیرسلمان که تحت پوشش آبفار نیستند، در راستای تعمیر و بازسازی منبع آب و آب شرب اعتبار درنظر گرفته شده است.

عزیزی در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری بهسازی 14 روستای بخش پیرسلمان ظرف یک‌ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: بهسازی این تعداد روستا در راستای فاز جدولگذاری در دست اجرا بوده و پس از اتمام کار فاز زیرسازی توسط بنیاد مسکن اجرا خواهد شد.

وی میزان اعتبار بهسازی 14 روستای بخش پیرسلمان را 3000 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز بهسازی 16 روستای بخش شامل جدولگذاری، زیرسازی، بتن‌ریزی، شن‌ریزی، لکه‌گیری و آسفالت معابر صورت گرفت و در 9 روستا نیز با همکاری دهیاری‌ها 3 هزار متر جدولگذاری از محل اعتبارات دهیاری‌ها با اعتباری افزون بر 200 میلیون تومان انجام شد.

بخشدار پیرسلمان در پایان یادآور شد: با اعتباری افزون بر 4000 هزار میلیون ریال آسفالت 2 روستا توسط قیر رایگان به غیر از بهسازی 14 روستا انجام خواهد گرفت که در حال حاضر قرارداد این امر با پیمانکار بسته شده است.

بخشدار پیرسلمان در پایان یادآور شد: با اعتباری افزون بر ۴۰۰۰ هزار میلیون ریال آسفالت ۲ روستا توسط قیر رایگان به غیر از بهسازی ۱۴ روستا انجام خواهد گرفت که در حال حاضر قرارداد این امر با پیمانکار بسته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار