رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: فدراسیون ۳ نفر از اسکیت بازان همدانی را به شرکت در اردوی تیم ملی اینلاین هاکی کشور دعوت کرد.
کد خبر: ۶۳۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 18 July 2018
رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: فدراسیون ۳ نفر از اسکیت بازان همدانی را به شرکت در اردوی تیم ملی اینلاین هاکی کشور دعوت کرد.

به گزارش مهر، مهدی مجیدی با اشاره به دعوت از ۳ اسکیت باز همدانی به اردوی تیم ملی اینلاین هاکی اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی اینلاین هاکی کشور از ۳ نفر ورزشکار خوب این رشته در همدان برای حضور در کمپ تیم ملی دعوت کرد.

وی افزود: عرفان قمری، عرفان زنگنه و حسام دهقانی نفرات دعوت‌شده از همدان به کمپ تیم ملی اینلاین هاکی بزرگ‌سالان آقایان هستند.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به افتخارآفرینی اسکیت باز همدانی در مسابقات جهانی هلند گفت: سجاد محمدی ساسان در رشته فری استایل شاخه اسپید اسلالوم در مسابقات جهانی هلند با بدشانسی در رده چهارم جهان ایستاد.

مجیدی عنوان کرد: این ورزشکار توسط فدراسیون جهانی به عنوان پدیده این مسابقات شناخته شد و برگ زرینی در آلبوم افتخارات ورزش استان‌همدان افزود که نشان از پیشرفت این رشته ورزشی در استان دارد.

وی بابیان اینکه مدارس تابستانی اسکیت میزبان علاقه‌مندان این رشته ورزشی است، بیان کرد: امسال بسیار با برنامه‌ریزی مناسب‌تر و با داشتن تیم کاری قدرتمند با حضور مربیان توانمند استعدادیاب از ابتدای تیرماه مدارس تابستانی اسکیت را فعال کرده‌ایم.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان عنوان کرد: خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را برای ثبت‌نام در این رشته پرهیجان و مفرح به خانه اسکیت همدان هدایت کنند

مجیدی بابیان اینکه وضعیت فعلی اسکیت استان نویدبخش روز‌های طلایی خواهد بود، گفت: سیاست اصلی هیئت تمرکز بر روی استعدادیابی در سنین نونهالان و نوجوانان است.

وی یادآور شد: همچنین سعی شده با فعال کردن تمامی شهرستان‌ها و استفاده از پتانسیل تمامی استان ملی پوشان خوبی را به کشور معرفی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار