مدیرکل جدید ارشاد همدان که از هرمزگان راهی این دیار شده است جای مدیر بومی را گرفت که همین آمدن و رفتن با اشک‌ها و لبخند‌هایی همراه بود.
کد خبر: ۶۳۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 18 July 2018
مدیرکل جدید ارشاد همدان که از هرمزگان راهی این دیار شده است جای مدیر بومی را گرفت که همین آمدن و رفتن با اشک‌ها و لبخند‌هایی همراه بود.

به گزارش فارس، پس از کش و قوس فراوان سرانجام تغییرات مدیریتی به سمت فرهنگ کشیده شد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد همدان که چهار سال در این منصب بود، جای خود را به یک مدیر غیربومی داد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از هرمزگان آمد و همین باعث شد امروز تودیع و معارفه این مدیر بدون حضور استاندار و نمایندگان مجلس برگزار شود.

استاندار همدان دو گزینه بومی برای تصدی مدیریت فرهنگی همدان پیشنهاد داده بود که با رد این خواسته از سوی وزارت ارشاد سرانجام مدیری غیربومی در این پست منصوب شد.

همدان این روز‌ها به مرکز مدیران غیربومی تبدیل شده است که با انتصاب امروز این پازل تکمیل شد و باز همدانی‌ها از تصدی پست‌های مدیریتی باز ماندند.

مراسم امروز تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در حالی برگزار شد که برخی از مدیران بودند و بسیاری هم نبودند، پیش‌بینی می‌شد که حداقل برای بدرقه یک مدیر بومی هم که شده سالن پر باشد، اما اینگونه نشد.

اشک‌ها و لبخند‌ها در بدرقه یک مدیر و استقبال از یک مدیر دیگر در این مراسم جالب توجه بود و افرادی هم بودند که این مراسم را به صورت لایو از فضای مجازی پخش می‌کردند.

این مراسم با چهار سخنرانی پشت سر هم دنبال شد و بسیار آرام و آهسته پیش می‌رفت تا جایی که معاون وزیر هنگامی که برای سخنرانی حاضر شد، به کف زدن‌های بیحال حضار کنایه زد و از حاضران خواست با انرژی بیشتری مراسم را همراهی کنند.

نکته جالب دیگر اینکه محور سخنان همه سخنرانان امروز حول غیربومی بودن انتخاب وزیر بود که هر یک ادله خاص خود را داشتند که همین ادله‌ها نیز نتوانسته بود مدیر ارشد و نمایندگان را راضی کرده و در سالن تودیع و معارفه حضور یابند.

هرچند کارآمدی یک مدیر، ارجح به بومی یا غیربومی بودن آن است، اما وقتی مدیر بومی باشد با شناختی که از یک شهر در ابعاد مختلف دارد، می‌تواند بهتر به آن شهر کمک کند حال اگر افت و خیز‌هایی هم داشته باشد.

استان همدان دارای مدیران بومی توانمندی است که می‌توانست مورد توجه وزارت ارشاد باشد، اما حالا که کار از کار گذشت و مدیری غیربومی منصوب شد امید است با نگاه باز مدیر جدید بتوانیم شاهد تحولات بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار