نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت:باید تلاش شود با همکاری نهاد‌های ذیربط بقعه مبارک عموی امام زمان (عج) در همدان از انزوا خارج شود.
کد خبر: ۶۳۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 18 July 2018
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت:باید تلاش شود با همکاری نهاد‌های ذیربط بقعه مبارک عموی امام زمان (عج) در همدان از انزوا خارج شود.

به گزارش تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به جلسه هماهنگی با دکتر حسین زاده مدیرعامل بانک ملی کشور، در ارتباط با موقوفه شاهزاده حسین (ع)، عموی بزرگوار امام زمان (عج) اظهار داشت: در این موقوفه ساختمان بانک ملی ساخته شده است، که این موضوع باعث محدودیت گسترش بقعه مبارک شده است.

وی تاکید کرد: این موضوع سبب شده است که این حرم مطهر در انزوا قرار بگیرد و از محوریت مراجعات مردمی دور شود، که سال‌ها دغدغه مردم همدان بوده است.

حاجی بابایی گفت: پیرو جلساتی که در این زمینه تشکیل شده بود، نشست شامگاه سه‌شنبه با حضور آقای خجسته نماینده همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده، ولی فقیه در سازمان اوقاف، مدیرکل مسکن و شهرسازی، هیات امنای شاهزاده حسین، مدیرکل اوقاف همدان و طوماسی رئیس کل بانک ملی همدان تشکیل شد، و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: براساس مذاکرات صورت گرفته مقرر گردید موضوع تا دوشنبه آینده اول مرداد ماه سال جاری بررسی شود و راهکار‌های اجرایی مورد تحلیل قرار گیرد.

نماینده مردم همدان افزود: در جلسه آتی راهکار‌ها جهت تحقق این هدف مورد بررسی قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود مدیران استان و به ویژه استاندار محترم در این زمینه مساعدت ویژه نمایند.

وی تاکید کرد: هدف اصلی این جلسات رسیدن به راهکار عملیاتی برای خروج شاهزاده حسین از انزواست که می‌تواند همطراز بقعه مبارکه امام ابن موسی (ع) شاهچراغ در شیراز در همدان به عنوان یک شهر مذهبی مورد توجه قرار گیرد.

حاجی بابایی گفت: حل مشکل شعبه سرپرستی بانک ملی نیز در این جلسات محور توجه است که انتظار داریم با مشارکت همه مسئولان تحقق یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار