اورژانس و هتلینگ و ام آر آی بیمارستان آتیه همدان با حضور استاندار و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.
کد خبر: ۶۳۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 17 July 2018
 اورژانس و هتلینگ و ام آر آی بیمارستان آتیه همدان با حضور استاندار و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.
 
به گزارش ایرنا، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: اورژانس بیمارستان آتیه با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال و مرکز ام آر آی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال راه اندازی شده است.

علیرضا صفری افزود: انبار دارویی بیمارستان غرضی ملایر نیز به مساحت هزار متر مربع و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال نیز آماده بهره برداری است که در هفته‌های آینده بهره برداری می‌شود.

وی ادامه داد: زایشگاه بیمارستان غرضی با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیز در حال بازسازی است که به زودی بهره برداری می‌شود.

وی تعداد بیمه شده تامین اجتماعی را ۷۸۰ هزار نفر ذکر کرد و افزود: تعداد تخت فعال در استان همدان ۳۰۰ تخت است که نسبت بیمه شده به تخت فعال در رتیه پنجم کشور هستیم.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان همدان اظهار داشت: کلینیک بیهوشی بیمارستان آتیه همدان نیز راه‌اندازی شده که مراحل جراحی بیماران را مطلوب‌تر کرده است.

وی با اشاره به خرید دستگاه‌های پیشرفته بیهوشی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان گفت: سال‌ها به دلیل نبود تجهیزات پیشرفته بیهوشی مشکلاتی وجود داشت که با ورود دستگاه‌های جدید وضعیت بهتری حاکم شده است.

صفری به افزایش تعداد پزشکان متخصصان مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات خوب صورت گرفته افزایش متخصصان پلی‌کلینیک شهید شهبازی است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ٨٠ درصد زایمان‌های بیمارستان آتیه به روش بی‌درد انجام می‌شود که ماه‌های اخیر با افزایش ٢٠ درصدی تعداد زایمان‌ها مواجه شدیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار