شورای اسلامی شهر تویسرکان که با استعفای ۶ نفر از هفت عضو خود در آستانه انحلال قرار گرفته بود، روز گذشته فعالیت خود را دوباره آغاز کرد.
کد خبر: ۶۳۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 17 July 2018
شورای اسلامی شهر تویسرکان که با استعفای ۶ نفر از هفت عضو خود در آستانه انحلال قرار گرفته بود، روز گذشته فعالیت خود را دوباره آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان با اعلام این خبر اظهار کرد: اعضای شورای شهر تویسرکان روز جمعه ۲۲ تیرماه در نشستی با حضور امام جمعه، فرماندار و نماینده تویسرکان به منظور رفع مشکلات شرکت کردند.

مسعود حمیدیان افزود: روز گذشته نیز مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری همدان در نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات شورای شهر تویسرکان با حضور امام جمعه و فرماندار تویسرکان و اعضای شورای شهر حاضر و پس از بررسی نهایی مقرر شد شورا با همدلی و تعامل بیشتر و خودداری از دامن زدن به اختلافات ضروری فعالیت خود را از سر گیرند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه داخلی شورای شهر تویسرکان با حضور امام جمعه شهرستان گفت: رأی‌گیری رسمی به منظور انتخاب ترکیب داخلی اعضای شورا انجام شد و مسعود حمیدیان به عنوان رئیس جدید شورا و نماینده شورا در کمیسیون معاملات، علی باقری به عنوان نماینده شورا در شورای شهرستان و خزانه‌دار، فتانه شاه‌محمدی به عنوان نایب رئیس شورا، محمد شاهرخی به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده ۱۰۰ و نماینده شورا در نظام وظیفه و مازیار عبدی به عنوان سخنگوی جدید شورا همگی با کسب ۶ رأی برگزیده شدند.

پس از برگزار نشدن جلسات شورای شهر تویسرکان با حضور همه اعضا و به صورت منظم و استعفای ۶ نفر از اعضای شورا، احتمال انحلال شورای شهر تویسرکان قوت گرفته بود، اما این شورا دوباره فعالیت خود را از سر گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار