مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان از تخصیص ۲۱ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان برای مسکن مددجویان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 17 July 2018
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان از تخصیص ۲۱ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان برای مسکن مددجویان در سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس، محمود فیضی در مورد جزئیات اجرای طرح مسکن روستایی و شهری کمیته امداد استان همدان در سه ماهه نخست امسال اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۵۴ مسکن روستایی بهسازی و ۱۵ مورد مسکن شهری احداث و ۲۸۵ مسکن شهری نیز تعمیر شده است.

وی بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌های زیر پوشش داشتن سرپناه مناسب، رفع مشکل مسکن و توانمندسازی آنان است، افزود: از ابتدای سال جاری ۳۵۴ مورد عملیات عمرانی برای مددجویان شهری و روستایی انجام شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد همدان با اشاره به اینکه طرح مسکن روستایی شامل مددجویانی است که در مناطق روستایی فاقد مسکن یا دارای مسکن غیرقابل سکونت هستند، گفت: حصارکشی، ساخت حمام و سرویس بهداشتی، تعمیرات کلی و جزئی ساختمان، ساخت آشپزخانه، بهره‌مندی از انشعابات آب، برق، گاز و کمک به ساخت و یا خرید مسکن از فعالیت‌های عمرانی این نهاد محسوب می‌شود

وی خاطرنشان کرد: در سه‌ماهه نخست امسال برای ۳۵۴ عملیات عمرانی، یک‌میلیارد و ۹۸۶ میلیون تومان هزینه شده است.

فیضی با بیان اینکه هزینه‌های پرداخت شده از اعتبارات دولتی، صدقات، وام صندوق امداد ولایت، زکات و آورده مددجویان پرداخت می‌شود، یادآور شد: یک‌هزار و ۹۶۶ عملیات عمرانی دیگر نیز تا انتهای سال به اتمام می‌رسد و ۲۱ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان برای مسکن مددجویان در سال ۹۷ تخصیص داده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۹۳۵ فعالیت مصوب عمرانی با توجه به مدیریت اعتبارات و سهمیه‌ها تا انتهای سال افزایش خواهد داشت، گفت: ساخت یک‌هزار و ۲۶۷ مسکن شهری، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن ۴۰۰ روستایی، دو مورد احداث مسکن طرح مهاجرتی از شهر به روستا، تکمیل ۶۵ مسکن نیمه‌تمام شهری و روستایی سال گذشته، کمک به ساخت و خرید ۱۴۸ مسکن شهری و احداث ۸۴ سرویس بهداشتی از فعالیت‌های این حوزه در سال جاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار