فرماندار شهرستان اسدآباد از حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی این شهرستان تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 17 July 2018
فرماندار شهرستان اسدآباد از حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی این شهرستان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش تسنیم، کریم حمیدوند در دیدار سرزده خود از مدیریت درمان و کارکنان اداره تامین اجتماعی شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: حذف دفترچه‌های درمانی و الکترونیکی شدن دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی در ۵ استان به صورت پایلوت در حال انجام بوده که استان همدان نیز به عنوان یکی از استان‌های پایلوت در این راستا است.

وی با اشاره به اینکه در شعبه تامین اجتماعی شهرستان اسدآباد هم در راستای پیگیری خدمات رسانی به ارباب رجوع تا پایان سال نسخه‌های الکترونیکی را اجرایی خواهد کرد و این امر در شرف انجام است، گفت:کم شدن مراجعات، کاهش اشتباهات نسخه نویسی و حفظ سوابق بیمار به صورت الکترونیکی از مزایای این اقدام است.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی اسدآباد نیز خاطر نشان کرد: ۴۳.۵ درصد از جمعیت شهرستان اسدآباد تحت پوشش خدمات و حمایت‌های تامین اجتماعی قرار دارند.

کمال شعبانی اظهار داشت: ۴۳ هزارو ۹۴۵ نفر در این شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که از این تعداد، ۱۳ هزار و ۳۸۰ نفر را بیمه شده اصلی، ۲۵ هزار و ۶۵ نفر بیمه شده تبعی، ۲۱۶۷ نفر مستمری بگیران و ۳۳۳۳ نفر را تبعی مستمری‌بگیر تشکیل می‌دهند.

وی افزود: از سال گذشته تا کنون ۱۲۰ نفر بیمه شدگان تامین اجتماعی اسدآباد به علت بازرسی، و یا عدم واریز وجه ریزش داشته‌اند.

شعبانی با اشاره به پرداخت ۲۸۰ میلیون تومان از تیرماه سال گذشته تا خرداد ماه سال جاری به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شعبه اسدآباد، گفت: از مجموع بیمه شدگان اصلی شعبه تامین اجتماعی اسدآباد ۶۶۰۷ نفر بیمه شده اجباری،۲۱۷ نفر اختیاری،۲۶۸۶ نفر راننده، ۳۶۲ نفر مشاغل آزاد، ۳۵۹ نفر قالیباف،۲۲۸۷ نفر کارگر ساختمانی،۳۱۳ نفر زنان سرپرست خانوار و مابقی مددجویان کمیته امداد، مربی مهد، زنبوردار، خادمین مساجد و ... هستند.

وی با بیان اینکه طی یکسال گذشته از ۲۰۴۸ کارگاه فعال سطح شهرستان مراجعه و بازرسی انجام شده، گفت: در این مدت ۲۶۳۸ جلد دفترچه درمانی صادر و،۱۷۰۱۷ جلد دفترچه درمانی تعویض و ۴۱۴۸۲ جلد دفترچه توسط شعبه تامین اجتماعی اسدآباد تمدید شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار