رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان از ساماندهی خانه مسافر‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی خانه‌مسافر‌های همدان را ساماندهی می‌کند.
کد خبر: ۶۳۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 17 July 2018
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان از ساماندهی خانه مسافر‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی خانه‌مسافر‌های همدان را ساماندهی می‌کند.

به گزارش مهر، مریم روان بخش در صحن شورای شهر همدان از ساماندهی خانه مسافر‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی خانه‌مسافر‌های همدان را ساماندهی می‌کند.

وی عنوان کرد: موضوع ساماندهی خانه مسافر‌ها و کارتن به دستان در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان مطرح، بررسی و مقرر شد سرمایه گذار بخش خصوصی طرحی در این زمینه برای ارائه به کمیسیون آماده کند.

مریم روانبخش با بیان اینکه سرمایه گذار طرح را به کمیسیون ارائه داده است، اظهار داشت: همچنین مقرر شد با همکاری شورا، شهرداری و سازمان‌های مرتبط به ویژه میراث فرهنگی و سرمایه گذار بخش خصوصی این مهم محقق شود.

روانبخش نقش سرمایه گذار و حمایت از آن در امر سرمایه گذاری به ویژه حوزه گردشگری را حائز اهمیت دانست و افزود: در امر رونق صنعت گردشگری شورا و شهرداری به تنهایی قادر به انجام کار‌ها از جمله ساماندهی خانه مسافر‌ها نیستند و بر این اساس همکاری تمامی ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه لازم است.

عضو شورای شهر همدان نیز با تبریک دهه کرامت ضمن تاکید بر تقویت کرامت در وجود خود گفت: باید صفت کرامت را در شهر و مدیریت شهری ایجاد کرد که در این زمینه شهرداری همدان اقداماتی انجام داده است.

اکبر کاوسی امید همچنین به هفته حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: زنان نقش مهمی در حوزه عفاف و حجاب ایفا می‌کنند چراکه آرایش و پوشش نامناسب زنان در به انحراف کشیدن جامعه بسیار تاثیر گذار بوده و موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می‌شود.

کاوسی امید اضافه کرد: حجاب و عفاف برای حفظ اصالت و یکپارچگی خانواده است کمااینکه بسیاری از مشکلات خانوادگی که در دادگاه‌ها مشاهده می‌شود از همین موضوع عدم رعایت عفاف و حجاب نشأت می‌گیرد.

وی همچنین از اوضاع نابسامان کارتن به دستان در سطح شهر همدان به ویژه ورودی‌های شهر انتقاد کرد و گفت: برای برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ باید شرایط و زمینه‌های حضور گردشگر را فراهم کرد چرا که در غیر این صورت تنها بودجه‌های هنگفتی در این زمینه هزینه می‌شود و هیچگونه آورده‌ای برای شهر نخواهد داشت.

کاوسی امید اضافه کرد: وقتی شعار گردشگرپذیری و استفاده ازاین فرصت برای همدان داده می‌شود، اما چهره شهر مناسب این موضوع نباشد بقیه اقدامات هیچ تاثیری نخواهد داشت پس ساماندهی کارتن به دستان ضروری است و این اقدام باید قبل از شروع رویداد همدان ۲۰۱۸ رخ دهد. 

گفتنی است در ادامه موضوع راه اندازی سایت پردازش و بازیافت زباله با حضور مدیر سازمان مدیریت پسماند مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار