رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کار تمام تلاش خود را به کار بسته تا با ارائه تسهیلات؛ اشتغال ایجاد شود و پول پاشی انجام نشود.
کد خبر: ۶۳۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 16 July 2018
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کار تمام تلاش خود را به کار بسته تا با ارائه تسهیلات؛ اشتغال ایجاد شود و پول پاشی انجام نشود.

به گزارش مهر، سلمان خدادادی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رزن برگزار شد، تسهیلات اشتغالزایی برای کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال بسیار موثر است.

وی بابیان اینکه عملکرد استانداران را که در مجلس بررسی می‌کنیم استاندارهمدان از استانداران موفق کشور است، گفت: ما هر چه داریم از مردم داریم و باید رضایت آن‌ها را به دست آوریم.

خدادادی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام تلاش خود را به کار بسته تا با ارائه تسهیلات؛ اشتغال ایجاد شود و پول پاشی انجام نشود.

مجلس به دنبال همکاری با دولت در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس به دنبال همکاری با دولت در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم است.

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست از عدم برنامه‌ریزی در حوزه اشتغال انتقاد کرد و قوانین پیچیده امورمالیاتی و بهره بانکی بالا را از موانع ایجاد اشتغال دانست.

حسن لطفی نبود بازار‌های داخلی، پیچیدگی قانون تامین اجتماعی، مالیات‌های بی‌رویه و نداشتن آمار دقیق از بیکاری را از دیگر مشکلات حوزه اشتغال برشمرد و خواستار تشکیل کارگروه ویژه برای طرح‌های اشتغال در شهرستان شد.

مردم بخاطر بروکراسی اداری کمتر به دنبال دریافت تسهیلات اشتغال زایی هستند

وی بابیان اینکه مردم بخاطر بروکراسی اداری کمتر به دنبال دریافت تسهیلات اشتغال زایی هستند، گفت: شهرستان رزن در زمینه‌های علمی، اقتصادی و عمرانی پیشرفت‌های فوق العاده‌ای داشته و می‌توان با همدلی و وحدت راه‌های توسعه را پیمود.

وی با بیان اینکه ۲۷ تیرماه سال ۹۵ دستور ساخت بیمارستان تامین اجتماعی رزن با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان صادر شد، گفت: ساخت ۳۰ درمانگاه و خانه بهداشت در شهرستان، ساخت ۵ باب مدرسه، تخصیص ۳۲ میلیارد تومان در حوزه راه‌های رزن، تخصیص ۱۵ میلیارد تومان در حوزه آب شرب و تخصیص ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیزات بیمارستان ولیعصر (عج) نیز ممکن شده است.

وی بابیان اینکه چالش‌های اساسی که با آن مواجه هستیم ربطی به دولت ندارد، گفت: واردات بی رویه کالا و عدم استفاده از تجربیات کارآفرینان از علل مشکلات پیش آمده است.

ارزیابی ناعادلانه املاک توسط بانک‌ها

لطفی با گلایه از ارزیابی ناعادلانه بانک‌ها خواستار ارزیابی قیمت واقعی املاک در پذیرفتن آن‌ها به عنوان تضمین شد و ازعدم تخصیص تسهیلات کم بهره به شهرک‌های صنغتی انتقاد کرد.

فرماندار شهرستان رزن نیز این شهرستان را مهد علما و فرهیختگان عنوان کرد و گفت: شهرستان رزن پتانسیل‌ها خوبی برای توسعه و پیشرفت دارد.

سیدرضا سلامتی با اشاره به نرخ بیکاری در شهرستان رزن و بیان اینکه نرخ بیکاری در شهرستان رزن ۸.۲ درصد است، افزود: شهرستان رزن رتبه دوم تولید گندم و رتبه اول تولید رازیانه استان همدان را به خود اختصاص داده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار