امروز باز هم وزیر کار با توجه به اعلام وصول استیضاح با ۷۰ امضا عازم همدان شده تا شاید با حضورش دل نمایندگان استان را بار دیگر به دست آورد و همچون استیضاح گذشته جان سالم بدر برد.
کد خبر: ۶۳۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ 16 July 2018
امروز باز هم وزیر کار با توجه به اعلام وصول استیضاح با ۷۰ امضا عازم همدان شده تا شاید با حضورش دل نمایندگان استان را بار دیگر به دست آورد و همچون استیضاح گذشته جان سالم بدر برد.

به گزارش فارس، گویا این بار نمایندگان استان هم این دوره‌گردی آقای وزیر را نمی‌پذیرند و اکثراً هم‌قسم برای استیضاح علی ربیعی تئوریسین دولت تدبیر و امید شده‌اند.

۲۰ آبان ماه سال گذشته بود که وزیر به همدان آمد. افتتاحیه‌ها، کلنگ‌زنی‌ها، تعطیلی و اعتراض کارگران و بیکار شدن آن‌ها در بعضی از واحدها، قول‌های داده بر روی کاغذ به نمایندگان و شهرستان‌ها، تغییر و ترمیم مدیریت مجموعه استان با هماهنگی نمایندگان و مدیر ارشد استان و...) که همه پس از گریه و گرفتن. رأی اعتماد قبلی بر باد رفت، از مجموعه وعده‌هایی بود که تا امروز عملی نشده است.

وضعیت اسفناک اشتغال و ضعف شاخص و بی‌تجربگی مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان که بار‌ها توسط استاندار مورد طعنه و کنایه (مدیر کل شیک و بی‌تجربه) قرار گرفته است شاید از دلایل عمده‌ای است که نمایندگان استان از علی ربیعی امروز دل خوشی ندارند.

در حال حاضر که همه مدیران کشور و نمایندگان مجلس یکی از دلایل بیکاری و ظلم به کارگران را واردات بی‌رویه می‌دانند متأسفانه به جای اینکه جناب وزیر بفرموده مقام معظم رهبری در هیأت دولت یقه خود را برای جلوگیری از واردات پاره کند، با ارز دولتی اقدام به وارد کردن بیش از ۲۳ میلیون دلار گوشی اپل می‌کند که مورد تذکر وزیر جوان دولت هم قرار می‌گیرد. این اقدام از سوی این وزارتخانه ظلم مضاعفی به جامعه کارگری و کارفرمایی بود که این اشتباهات هم از چشمان نمایندگان اصولگرای همدان نیز پنهان نمانده است.

نمایندگان استان امروز به خوبی آگاهند که آمار اشتغال کاغذی برای جوانان این استان چاره ساز نیست و این پالتو برای نماینده ربیعی در استان بسیار گشاد است که مدام سعی دارد با چانه زنی و لابی دل نمایندگان و مدیران ارشد استان را به دست آورد.

متولی اصلی اشتغال و دبیرخانه اشتغال در استان از بی‌برنامگی و روزمرگی و بی‌تجربگی رنج می‌برد و هرچه استاندار هم برای رونق اشتغال تلاش می‌کند گویا در همان قدم نخست ایستاده است.

آقای وزیر! شما امروز تاوان مدیران بی‌تجربه استانی و سیاست‌های غلط وزارت را می‌دهید و آنچه که از شواهد پیداست باید در چند روز آینده با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خداحافظی کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار